شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام مستشاری

حوزه/ حجت الاسلام مستشاری گفت: با توجه به وجود برخی مشکلات در چند ماه اخیر دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی به صورت هوشمندانه به مردم تبیین شود.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام علیرضا مستشاری، در مراسم هم‌اندیشی علمای آذربایجان‌غربی، اظهار داشت: بحث دستاوردهای انقلاب با خروج آمریکا از برجام و گرانی‌های اخیر باید به صورت هوشمندانه بیان شود، مخاطب ما مردم هستند باید به گونه‌ای بیان شود که مردم را اقناع کند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی قم ادامه داد: مشکلات ماه‌های اخیر باید مورد توجه قرار گیزد که امروز عده‌ای دنبال این هستند که این مشکلات اخیر را به کل چهل سال تعمیم دهند، باید دستاوردهای انقلاب که در ایجاد آسایش مردم مؤثر بود، در طول این چهل سال بیان شود.

وی اضافه کرد: وجود انبوه دانشگاه‌ها و بیش‌ از چهار میلیون دانشجو بخشی از دستاوردهای انقلاب در این چهل سال می‌باشد، در خیلی از استان‌ها مراکز تخصصی وجود نداشت و خیلی از پزشکان در کشور خارجی بودند و امروز به برکت انقلاب اسلامی امروز همه پزشکان در کشور ایرانی هستند.

حجت الاسلام مستشاری افزود: حضور جوانان در عرصه‌های معنوی از برکات انقلاب اسلامی است، حضور انبوه مردم و جوانان در نماز جماعت، نماز جمعه و اعتکاف‌های دانشگاه‌ها نشان‌گر رشد معنوی مردم در این چهل سال است.

وی تصریح کرد: در پیشرفت‌های علمی و نظامی در این چهل سال رشد چشم‌گیری داشتیم که در برخی از علوم جزو ده کشور اول دنیا هستیم و همه این‌ها با توان علمی دانشمندان بومی به دست آمده است و وقتی کشور حرکت ساخت انرژی بیست درصد را شروع کرد خیلی‌ها باور نمی‌کردند و امروز در عرصه‌های علمی ما در دنیا حرف برای گفتن داریم و این قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی قم تصریح کرد: این که دشمن تمام توان خود را در جهت متوقف کردن توان علمی و پیشرفت کشور را به کار گرفته، نشانگر سرعت پیشرفت کشور در عرصه جهانی است و این پیشرفت برای آمریکا و غرب خطرناک است چون ایران شعار جدایی دین از سیاست را کنار گذاشته و ملت‌های جهان را بیدار کرده و به سمت استقلال دینی و سیاسی هدایت می‌کند و این مقدمه فروپاشی استکبار جهانی است‌.

وی تاکید کرد: سیاست دینی انقلاب اسلامی جوانان جهان اسلام را بیدار کرده و به آن‌ها فهمانده است که برای احیای فطرت انسانی خود و عمل به دین و قرآن، نباید زیر بیرق یهود و استکبار بروند و باید خود مستقل باشند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha