جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه شهرستان بوشهر

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بوشهر با بیان اینکه تفکر ارزشی و معنوی مایه نجات مملکت است گفت: ما امروزه می بینیم در مملکت اسلامی، هرگاه با تفکر جهادی و ارزشی حرکت کردیم شاهد پیروزی ها و برکات بسیاری بودیم اما آنهایی که با تفکر لیبرال اقدام کردند جز تضعیف مملکت چیزی را در پی نداشته است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از بوشهر، مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه شهرستان بوشهر صبح امروز به همراه جانشین فرماندهی و دیگر مسئولین از خانواده های شهید شیخ ابوتراب عاشوری و روحانی شهید حسن وردیانی دیدار کردند.

حجت الاسلام انصاری در این دیدار گفت: باید فرهنگ شهادت را در جامعه اسلامی ایران گسترش داد و قدردان شهدا و خانواده آنها باشیم زیرا هر آنچه داریم مدیون شهداء و خانواده آنها هستیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه شهرستان بوشهر با بیان اینکه تفکر ارزشی و معنوی مایه نجات مملکت است، گفت: ما امروزه می بینیم در مملکت اسلامی، هرگاه با تفکر جهادی و ارزشی حرکت کردیم شاهد پیروزی ها و برکات بسیاری بودیم اما آن‌هایی که با تفکر لیبرال اقدام کردند جزء تضعیف مملکت چیزی را در پی نداشته است.

در ادامه این دیدار از خانواده های شهداء به پاس زحمات آنها تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است شیخ ابوتراب عاشوری شهید مبارز در سوم محرم سال 57 و زمانیکه رژیم شاهنشاهی که چاره ای نداشت برای جلوگیری از حرکت مردمی ناچار شد که عنصر فعال و نماینده امام در استان بوشهر را با ضرب شش گلوله در منزل به شهادت رساند.

همچنین روحانی شهید حسن وردیانی که از نیروهای اطلاعات عملیات بود سرانجام در سال 65 در عملیات کربلای 5 به شهادت رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha