جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
طب سنتی

حوزه/ مرکز خدمات حوزه‌های علمیه آذربایجان‌شرقی برای تشکیل پرونده سلامت بر اساس طب سنتی ایرانی برای طلاب، روحانیون و خانواده‌های آنان و برگزاری دوره آموزشی «مزاج‌شناسی» فراخوان داد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از تبریز، مرکز خدمات حوزه علمیه استان آذربایجان‌شرقی با همکاری سلامتکده بهاران، اقدام به برگزاری دوره مزاج‌شناسی و تشکیل پرونده سلامت بر اساس طب سنتی ایرانی برای طلاب، روحانیان و خانواده‌های آنان می‌نماید.

معاونت سلامت و امور بیمه‌های مرکز خدمات حوزه علمیه استان آذربایجان‌شرقی با همکاری سلامتکده بهاران بعنوان یکی از مجهزترین مراکز طب سنتی شمالغرب کشور و دارای مجوز رسمی از دانشگاه علوم پزشکی تبریز، دوره آموزشی «مزاج‌شناسی» را برای سلاب و روحانیون برگزار می‌کند.

همچنین با حضور حکیم یونس رنجبر، مدیر سلامتکده بهاران؛ طلاب و خانواده‌های آنان بر اساس طب سنتی ایرانی ویزیت شده و پرونده سلامت آنان بر اساس طب سنتی تشکیل می‌گردد، این ویزیت روزهای دوشنبه در مرکز خدمات آذربایجان‌شرقی و با تعیین وقت قبلی صورت خواهد گرفت.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و بهره‌مندی و شرکت در این دوره آموزشی و طرح، باید بصورت حضوری به معاونت سلامت و امور بیمه‌های مرکز خدمات آذربایجان‌شرقی مراجعه یا با شماره تلفن ۰۴۱۳۵۲۴۹۴۳۷ تماس حاصل فرمایند.

گفتنی است؛ مرکز خدمات حوزه‌های علمیه آذربایجان‌شرقی پیش از این ضمن عقد قرارداد همکاری با سلامتکده بهاران، دوره آموزشی مقدماتی طب سنتی را با حضور ۶۰ نفر از طلاب و روحانیون برگزار کرده بود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha