جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام کاملی فر

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: اگر ولی فقیه مورد حمایت و تبعیت باشد، این انقلاب شکست‌ناپذیر و نفوذ ناپذیر خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت‌الاسلام حسن کاملی‌فر، در آیین افتتاحیه کنگره فرهنگ و هنر سپاه که به میزبانی سپاه عاشورا در تبریز برگزار شد، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران در آستانه چهل سالگی‌انقلاب، در تمامی جهات وضعیت و شرایط بی‌نظیری دارد.

وی افزود: با نگاه به چهارده قرن گذشته نیز متوجه می‌شویم مکتب تشیع نیز به برکت انقلاب اسلامی، در شرایط بی‌نظیری قرار دارد، مکتب تشیع قرن‌ها در انزوا و ناکامی بوده و ذخایر ارزشمند این مکتب هیچگاه در طول تاریخ، این‌چنین شکوفا نشده بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه قدرت نفوذ و الهام بخشی انقلاب در چند صد سال اخیر وجود نداشته، گفت: استقلال، آزادی و قدرت نفوذ و تاثیرگذاری که الان در ایران می‌بینیم، حداقل در ۲۰۰ سال گذشته بی‌نظیر بوده است و این هم یکی دیگر از دستاوردهای انقلاب است.

حجت‌الاسلام کاملی‌فر به ایستادگی ایران در طول هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: در ابتدای انقلاب یک جنگ جهانی تمام عیار را بر ما تحمیل کردند، اما اجازه مخدوش شدن هویت سرزمینی‌مان را ندادیم. در مقابل، اتفاقات جنگ جهانی دوم را به خاطر بیاورید که نتوانستیم بیش از سه روز مقاومت کنیم.

وی ضمن اشاره به نقش بی‌بدیل ولایت فقیه در اقتدار کشورمان، خاطرنشان کرد: در امت اسلام هیچ امتی از این نعمت برخوردار نبوده که یک مدیر مدبر داشته باشد و ما باید قدر این ها را بدانیم، در طول تاریخ چنین قدرتی برای تبلیغ دین خدا وجود نداشته است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا با تأکید بر اینکه هر جا اعتماد به نفس داشتیم و به خودمان تکیه کردیم، موفق شدیم، گفت: خودباوری و اعتماد به نفس، راه‌حل‌هایی بودند که حضرت امام خمینی (ره) به ما آموخت. این صحبت‌ها اگر در عرصه‌های مختلف مورد توجه قرار بگیرد، ولی فقیه مورد حمایت و تبعیت باشد، این انقلاب شکست‌ناپذیر و نفوذ ناپذیر خواهد بود. اگر خدایی نکرده این موارد مورد غفلت قرار بگیرد ما دچار مشکل می‌شویم.

حجت‌الاسلام کاملی‌فر یادآور شد: امروز در 40 سالگی انقلاب در هر عرصه و زمینه‌ای، دست‌مان پر است، این دستاوردها و ظرفیت‌ها در حالی به وجود آمده که ما این همه مشکل داشتیم و با امکانات محدود به اینجا رسیدیم. امروز ما 80 میلیون جمعیت داریم و صادرات نفت‌مان 2.5 میلیون بشکه است، در حالی که در گذشته این عدد بسیار کمتر بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha