پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام و المسلمین طباطبایی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین طباطبایی گفت:ملت بزرگ سوریه با همراهی علما کار بزرگی در برابر دشمنان خونخوار اسلام انجام داده‌اند که همه اینها ثمره خون شهدای اسلام و تمسک بر سبیل استقامت و مقاومت است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین طباطبایی نماینده ولی فقیه در سوریه در سخنان خود در چهاردهمین همایش بزرگ علمائی در شهر دمشق، گفت: ملت بزرگ سوریه با همراهی علما کار بزرگی در برابر دشمنان خونخوار اسلام انجام داده‌اند که همه اینها ثمره خون شهدای اسلام و تمسک بر سبیل استقامت و مقاومت است.

حجت الاسلام و المسلمین ابوالفضل طباطبایی اشکذری نماینده ولی فقیه در سوریه در مراسم افتتاحیه گردهمایی بزرگ علمای اسلام، گفت: این گردهمایی درباره بررسی مفهوم حب وطن، وجوب حفظ و حراست مرزهای اسلامی با حضور علمای بزرگ کشورهای مختلف اسلامی و با همکاری وزارت اوقاف کشور سوریه برگزار می‌شود.

وی با خطاب قرار دادن علما گفت: امروز ملت سوریه پس از گذراندن دوران سخت جنگ و هجمه جهانی در مرحله‌ای خطیر بازگشت قرار دارند و ملت بزرگ سوریه با همراهی علما کار بزرگی در برابر دشمنان خونخوار اسلام انجام داده اند که  همه اینها ثمره خون شهدای اسلام و تمسک بر سبیل استقامت و مقاومت است.

 

 وهابیت قتل و کشتار را در مناطق مختلف گسترش داد

حجت الاسلام و المسلمین طباطبایی با اشاره به این که امروز باید علمای اسلام نقش تاریخی خود در احیاء ارزش‌های اسلامی را باور داشته و آن را جدی بگیرند، اظهار داشت: زمانی که به عنوان نماینده مقام معظم انقلاب وارد این ‌کشور شدم علما و مردم شریف سوریه را با خصلت بارز اعتدال و محبت شناختم.

نماینده ولی فقیه در سوریه با اشاره به این مطلب که مقاومت تنها راه عزت و کرامت است، گفت: این ما هستیم که از مقاومت دور شده و به دامن آمریکای جنایتکار می‌رویم و یا به آن متمسک شده و به عزت می‌رسیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha