جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام ملایی

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی از برگزاری بیش از ۲هزار و ۵۰۰برنامه به مناسبت دهه فجر سال جاری در خراسان‌جنوبی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام احمد ملایی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی، امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، دشمنان همواره درصدد بودند که پشتوانه مردمی نظام را از بین ببرند.

وی از تشکیل ۲۶ ستاد شهرستانی و ۶۴ ستاد روستایی در استان خبر داد و افزود: در بیش از ۱۲۰ نقطه از خراسان جنوبی پیش بینی برنامه شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی با بیان این‌که در سه ماهه نخست سال جاری یک هزار و ۵۰۰ برنامه در استان اجرا شده، تصریح کرد: ۲ هزار و ۵۰۰ عنوان برنامه در ایام دهه فجر سال جاری در سطح استان خراسان‌جنوبی برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی ضمن اشاره به این نکته که یک هزار و ۵۶ برنامه عمرانی نیز در ایام دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید، ابراز کرد: ۴ هزار و ۷۷۹ میلیارد ریال اعتبار پروژه های قابل افتتاح در ایام دهه فجر است.

حجت الاسلام ملایی با بیان این‌که مراسم ۱۲ بهمن ماه نیز در بیش از ۳۰ نقطه از خراسان‌جنوبی برگزار خواهد شد، بیان کرد: از مجموع پروژه های قابل افتتاح در ایام الله دهه فجر سال جاری، تعداد ۲۵ پروژه کلنگ زنی خواهد بود.

وی ادامه داد: مراسم یوم الله۱۲ بهمن ماه در مرکز استان در محل میدان امام خمینی (ره) ساعت ۸:۴۵ دقیقه برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام ملایی اضافه کرد: گلبانگ انقلاب نیز در بیش از دو هزار و ۷۰۰ مدرسه نواخته خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در خصوص مهمترین‌ برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی طی ایام الله دهه فجر درخراسان‌جنوبی، عنوان کرد: برگزاری ۱۰۰ یادواره شهدا، غبارروبی مزار شهدا، برگزاری همایش چهل سال مبارزه با اسلام آمریکایی، همایش چهل سال ایستادگی، همای زنان فاطمی و یاوران انقلاب اسلامی و برگزاری بیش از ۸۰ عنوان مسابقات مختلف از جمله برنامه‌های مذکور است.

حجت الاسلام ملایی همچنین از برگزاری نمایشگاه بزرگ دستاوردهای انقلاب اسلامی در محل نمایشگاه بین المللی شهرستان بیرجند در دو شیفت صبح و عصر خبر داد و تبیین کرد: مراسم مهمانی لاله ها نیز در مرکز استان پنج‌شنبه هجدهم بهمن ماه جاری ساعت ۱۵ با محوریت قطعه یک شهدا برگزار خواهد شد.

وی از برگزاری 100 یادواره شهدا در خراسان‌جنوبی خبر داد و افزود: احیای شعائر شعائر دینی و مناسبت‌های مذهبی یکی از بزرگ‌ترین افتخارات جمهوری اسلامی ایران است بنابراین از 17 تا 21 بهمن ماه بایستی از برگزاری جشن و اقداماتی که مخالف شئون عزادار و ایام حسن و اندوه است، پرهیز شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: راهپیمایی 22 بهمن امسال در بیش از 100 نقطه استان برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام ملایی از برگزاری 100 یادواره شهدا در خراسان‌جنوبی خبر داد و افزود: احیای شعائر شعائر دینی و مناسبت‌های مذهبی یکی از بزرگ‌ترین افتخارات جمهوری اسلامی ایران است، بنابراین از 17 تا 21 بهمن ماه بایستی از برگزاری جشن و اقداماتی که مخالف شئون عزادار و ایام حسن و اندوه است، پرهیز شود.

وی در پایان مطرح کرد: راهپیمایی 22 بهمن امسال در بیش از 100 نقطه استان برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/ا

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha