سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام عباسی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین از ترویج مظاهر ضد فرهنگی در افتتاحیه جشنواره فیلم فجر به شدت انتقاد و خواستار استیضاح وزیر ارشاد اسلامی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی در نشست بصیرتی طلاب و اساتید مدارس علمیه قزوین که در سالن اجتماعات مسجد النبی(ص) برگزار شد، گفت: متاسفانه باز هم در این کشور اسلامی که به جشن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در حال نزدیک شدن هستیم، متاسفانه باز هم مظاهر ضد فرهنگی را آن هم با حضور خواننده زنی در افتتاحیه فیلم فجر به نمایش در آمد که موجب رنجش همه متدینین و خانواده های معظم شهدا شد.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی خاطرنشان کرد: چرا باید در جامعه اسلامی که خونهای مطهر و پاک شهدا که هنوز هم پیکرهای آنان  از جبهه های حق علیه باطل به کشور باز می گردند، این چنین برنامه سخیفی از سوی متولیان امور فرهنگی در این کشور برگزار شود.

مدیر حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: متاسفانه مسئولین وزارت ارشاد اسلامی هم در این مراسم حضور داشته اند که حتی بعد از پایان این برنامه سراسر مبتذل، به تشویق آنان نیز پرداختند که باید وزیر ارشاد اسلامی و دست اندرکاران این برنامه به ملت ایران پاسخگو باشند و غذرخو اهی نمایند.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: متاسفانه یکی از برنامه های سند 2030 که متاسفانه به امضا هم رسید، در این کشور در حال گسترش و ترویج بوده که باید در مقابل توطئه های ضد فرهنگی دشمنان علیه این ملت و آرمان های انقلاب اسلامی، هوشیار باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی بیان کرد: مسئولین و دست اندرکاران این برنامه مبتذل که در این افتتاحیه برگزار شد، به نوعی دهن کجی به انقلاب اسلامی و آموزه های اسلامی بود که باید دستگاه قضایی به این مسئله واکنش جدی داشته باشند و با مسببین این برنامه به شدت برخورد نماید.

وی اظهار کرد: امروز بی تفاوتی به این نوع برنامه های ضد فرهنگی در کشور بسیار خطرناک بوده و حوزه های علمیه در این عرصه نباید سکوت نمایند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha