پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
صدیقی

حوزه/حجت‌الاسلام‌والمسلمین صدیقی با بیان اینکه در حال حاضر در جنگ اقتصادی، روانی و سیاسی قرار داریم گفت: این جنگ ها برای ریشه کن کردن حاکمیت دین است و شبکه های غربی با تمام وجود دارند کار می کنند تا ولایت را از مردم بگیرند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از بوشهر، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین کاظم صدیقی، امروز در سومین یادواره شهدای روحانی استان بوشهر در حسینه عاشقان ثارالله با بیان اینکه مرگ امر مرموزی است، اظهار داشت: آنچه که مسلم است حیات و زندگی دارای مراتب و ضعف و شدت است.

امام جمعه موقت تهران گفت: بر حسب توصیف قرآن کریم همه عوامل هستی، دارای حیات هستند و آثار حیات آنها تسبیح دائم آنهاست.

وی بیان داشت: خداوند در قرآن کریم آورده است که همه موجودات دارای حیات و دارای نشاط، عبادت و ذکر دائم و سجده می‌کنند و زنده هستند، اما هر زنده ای با زنده ای دیگر در یک رتبه نیست؛ آنجایی که انسان باید برسد آن جایی است که هیچ موجودی به آن نمی‌رسد احیا جزو واجبات است، حیات انسان حیات حقیقت الهی و سبقت الهی است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین صدیقی بیان داشت: انبیا آمده اند که نفوس مستعده را به حیات الهی مشرف سازند و به مقام فنا رسانند، آنها آمدند که بقای ما به خودمان نباشد.

وی با بیان اینکه خداوند برای انسان ارزش قائل است گفت: خداوند انسان را یک نفر نمی بیند بلکه یک انسان همه نسل است، علم به انسان حیات زندگی عزت و قدرت می دهد اما هر علمی این کار را نمی کند.

امام جمعه موقت تهران خون شهدا را باعث دوام انقلاب دانست و افزود: اگر شهادت شهید بهشتی و امثال او نبود منافقین و لیبرال ها تا الان چندین بار این مملکت را به آمریکا داده بودند، چیزی که بهشتی و همه بهشتیان را احیا کرد و انقلاب را طراوت بخشید این خون شهدا بود و آن را در تراز انقلاب اثرگذار دنیا قرار داد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین صدیقی گفت: تا انسان از حیات موقت عبور نکند به حیات دائم نمی رسد و برای رسیدن به حیات دائم، ایثار و شهادت نیاز است و این شهادت ها، عظمت ها و اروج ها مرهون نفس پاک امام(ره) و نائب امام عصر(عج) است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در جنگ اقتصادی، روانی و سیاسی قرار داریم گفت: این جنگ ها برای ریشه کن کردن حاکمیت دین است و شبکه های غربی با تمام وجود دارند کار می کنند تا ولایت را از مردم بگیرند.

امام جمعه موقت تعران اضافه کرد: صحنه امروز صحنه جنگی است که خیلی سخت تر از جنگ هشت ساله دفاع مقدس می باشد، به فرموده مقام معظم رهبری «شبکه های غربی قتلگاه جوانان است»، خودمان خبر نداریم که بچه های را در خانه دارند می کشند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین صدیقی اظهار داشت: به برکت ایستادگی شهدا امروز ما در مرز اسرائیل می جنگیم و در جای جای دنیا پایگاه و قدرت داریم؛ ایران ام القرا است و پرچم اقتدار در دست ما است و تمام مستضعفینی که دنبال قدرت دینی هستند از ما الگو می گیرند.   

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha