سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
کد خبر: 477503
۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۵
حجت الاسلام شرف پور

حوزه/ دوره سه روزه آمادگی مقابله با زلزله و بلایای طبیعی، در مدرسه علمیه التفاتیه قزوین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین، حجت الاسلام محمد تقی شرف پور در مراسم افتتاحیه این دوره که با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان جمعیت هلال احمر برگزار شد، ضمن قدردانی از تلاش های ارزشمند کارکنان سازمان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، گفت: امروز در سازمان جمعیت هلال احمر کارکنان و نیروهای جوان، با استعداد و خوش فکر حضور دارند که توانسته اند در بیشتر بلایای طبیعی که در این سال ها در کشور ما به وقوع پیوسته، همکاری و فعالیت های خوب و ماندگاری داشته باشند.

حجت الاسلام شرف پور خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این سال ها هر حادثه ای که برای هموطنان ما اتفاق افتاده، مجموعه هلال احمر توانسته ماموریت خود را با موفقیت و رضایت هموطنان همراه نماید که جای قدردانی است.

استاد حوزه علمیه قزوین به برگزاری دوره امداد و نجات طلاب حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: این دوره ها به طلاب علوم دینی می آموزد که چطور می توانیم در مواقع بحران بتوانیبم جان خود و هموطنان را نجات دهیم.

وی اظهارکرد: این دوره ها باید بیش از سه روز در مدارس علمیه برگزار شود و چه خوب است که اساتید رشته امداد و نجات بیش از پیش در مدارس علمیه حضور داشته، تا بتوانند اطلاعات مفید و ارزشمندی در اختیار حوزه های علمیه قرار دهند.

سپس در ادامه حجت الاسلام مفیدی کیا ضمن قدردانی از هماهنگی و همکاری حوزه علمیه قزوین در خصوص این دوره های امداد و نجات بیان کرد: برنامه های مختلفی در راستای آمادگی جهت مقابله با بحران و حوادث بر ای طلاب علوم دینی طراحی و اجرایی نموده که تا پایان سال و همچنین در سال 98 این برنامه ها با جدیت در مدارس علمیه قزوین برگزار خواهد شد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha