جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: خداوند متعال به ملت و نظام ایران آبرو، عزت، اقتدار و... داده است و خود آمریکایی ها و دیگر دشمنان به این مهم معترف هستند و به خواست خداوند تاکنون نتوانسته اند کاری از پیش ببرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی، عصر امروز در کنگره 415 شهید شهرستان کامیاران، اظهار داشت: برگزاری یاد و نام شهدا و رشادت های آنان برای همه ما ارزشمند است و باید نسبت به این امر مسئولان فرهنگی اهتمام ویژه ای داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان ادامه داد: مقام معظم رهبری درباره جایگاه استان کردستان و رشادت های مردم این خطه می فرمایند: «کردستان سرزمین فداکاری‌های بزرگ است» و هر آنچه قدرت، عزت و پیشرفت داریم مدیون خون شهدا و ایثار ایثارگران هستیم.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی تاکید کرد: شهدا از این جهت هم در نزد خداوند متعال از جایگاه والایی برخوردار هستند و هم اینکه در میان مردم از درجه رفیعی برخوردار هستند و از جان و مال خود در راه حق گذشتند که این مسئله کمی نیست.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: خداوند در قرآن کریم درباره شهدا می فرمایند «وقتی شهیدی به درجه شهادت می‌رسد مستقیم به پیشگاه خدا می‌رسد».

وی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: امیدواریم مانند گذشته در دفاع از دین مقدس اسلام همیشه پیش قدم باشیم و حافظان خوبی برای اسلام باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی در ادامه بیان داشت: خداوند متعال به ملت و نظام ایران آبرو، عزت، اقتدار و... داده است و خود آمریکایی ها و دیگر دشمنان به این مهم معترف هستند و به خواست خداوند تاکنون نتوانسته اند کاری از پیش ببرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha