پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
دیدار آیت الله فلاحتی با قالیباف

حوزه/ عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: عظمت های انقلاب اسلامی در بیرون مرزهای کشور بسیار نمایان است، اما ضعف های اجرایی و مدیریتی وجود دارد که بر عظمت انقلاب سایه انداخته و متاسفانه بعضا عظمت این انقلاب را نزد برخی از مردم کوچک نشان می دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در رشت، دکتر محمد باقر قالیباف، امروز در دیدار نماینده ولی فقیه در گیلان با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: متاسفانه ضعف های کارکردی و مدیریتی در جامعه ما وجود دارد و در حوزه مسائل مدیریتی و کارکردی در راستای دولت سازی اسلامی ضعیف عمل شده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه افزود: عظمت های انقلاب اسلامی در بیرون مرزهای کشور بسیار نمایان است، اما ضعف های اجرایی و مدیریتی وجود دارد که بر عظمت انقلاب سایه انداخته است و متاسفانه بعضا عظمت این انقلاب را نزد برخی از مردم کوچک نشان می دهد.

وی با ابراز نگرانی از وجود برخی مسئولین غرب زده در کشور، تصریح کرد: ما شاه را از این مملکت بیرون کردیم، اما هنوز افرادی با تفکر غربی حضور دارند و ضعف های مدیریتی موجود در جامعه به خاطر همین تبعیت از نظام سرمایه داری است.

توان داخلی جمهوری اسلامی در دنیا می درخشد

حجت الاسلام والمسلمین رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان نیز در این دیدار، گفت: انقلاب اسلامی ایران بعداز بعثت رسول اکرم(ص) بزرگ ترین بعثت در دنیاست است، چرا که این انقلاب نظام ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی را ساقط و پایه های قدرت سلطه گران را به لرزه انداخته و در حال حاضر نیز توان داخلی ایران اسلامی در دنیا می درخشد.

امام جمعه رشت، تمدن سازی اسلامی بر مبنای انسان سازی را از اهداف عالیه انقلاب دانست و ادامه داد: نظام ما در زمینه های مختلف پیشرفت های شگرفی به دست آورده است، البته تا رسیدن به قله فاصله داریم.

رئیس شورای حوزه علمیه گیلان با اشاره به شکست نظام سرمایه داری در جهان، گفت: مستکبران تلاش زیادی کردند تا تمدن سازی اسلامی محقق نشود، اما امام عظیم الشأن(ره) و پس از ایشان مقام معظم رهبری توانستند با درایت، انقلاب را در مسیر اصلی هدایت کنند.

نماینده ولی فقیه در گیلان همچنین با بیان اینکه دشمن نمی خواهد افراد دلسوز و دارای روحیه جهادی در این نظام حضور داشته باشند، تصریح کرد: دشمن تلاش زیادی برای مخدوش کردن جایگاه رهبری به عنوان ستون خیمه جمهوری اسلامی انجام داد، اما به خواست خدا ایران اسلامی از ابر رهبری برخوردار است که نقشه های غرب و شرق را می شناسد و آن را خنثی می کند. ایران اسلامی با داشتن چنین رهبری نه تنها منطقه بلکه دنیا را اداره می کند.

وی با تاکید بر اینکه طبق فرمایش مقام معظم رهبری باید مراقب نفوذی های دشمن باشیم، اظهار کرد: دشمن به دنبال سرمایه گذاری روی افراد تاثیرگذار در جامعه است و برخی از افراد ناخواسته در خدمت نفوذی ها قرار می گیرند، البته ما نسبت به آینده این نظام بسیار امیدوار هستیم، زیرا در ابتدای جنگ تحمیلی با حدود ۸۰۰ هزار نفر رزمنده توانستیم شاخ قدرت های سلطه گر را بشکنیم، اما اکنون دارای میلیون ها نفر دلداده انقلاب و نظام هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی، انسان سازی را از اهداف انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: دست دراز کردن به بیرون از مرزها از اهداف انقلاب اسلامی نبود، البته فراز و نشیب ها موجب انحراف انقلاب از مسیر خودش نمی شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha