جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تجلیل از بانوان طلبه  رتبه های اول تا سوم جشنواره علامه حلی تجلیل

حوزه/ استاد جامعه الزهرا(س)گفت: تبلیغ نظام خانواده در فضای مجازی باید بیش از پیش صورت بگیرد و تربیت مبلغان به صورت علمی و منظم پیگیری شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، طاهره حیدری مجد عصر امروز در دوازدهمین گردهمایی خواهران مبلغ استان قم که در سالن اجتماعات جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به این که تبلیغ دین یکی از اهداف مهم نهادهای حوزی است در این زمینه جامعه الزهرا گام های خوبی برداشته است.

وی ادامه داد: 15 هزار طلبه خواهر در جامعه الزهرا مشغول به تحصیل هستند که در زمینه های مختلف به موفقیت های خوبی نیز رسیده اند.

حیدری مجد تاکید کرد: برای فارغ التحصیلان دوره های مختلف قرآنی برکزار می شود و 400 مبلغ نیز در دوره های مختلف به مدارس اعزام می شوند.

وی افزود: به صورت جهادی در ایام تابستان نیز اعزام مبلغ داریم که برکات زیادی برای کشور به همراه داشته است.

استاد جامعه الزهرا(س) تصریح کرد: امروز فضای مجازی تبدیل به عرصه ای برای تهاجم به شیعه شده که باید با آن به صورت جدی به مقابله پرداخت.

وی افزود: در اهداف و تشکیل جامعه الزهرا(س) همان گونه که تحقیق و تعلیم در دستور کار است تبلیغ هم مورد توجه ویژه قرار گرفته است.

حیدری مجد تاکید کرد: تبلیغ نظام خانواده در فضای مجازی باید بیش از پیش صورت بگیرد و تربیت مبلغان به صورت علمی و منظم پیگیری شود.

وی با بیان این که بسیاری از مبلغان در شرایط سختی کار می کنند، ابراز داشت: تشویق مبلغان نمونه باید مورد توجه قرار بگیرد به طوری که مبلغانی هستند که بالای بیست سال در این زمینه فعال هستند و هیچ نوع حمایتی نیز از آن ها نمی شود.

حیدری مجد افزود: محتوی ارائه شده توسط مبلغین باید ساماندهی و رصد شود تا بتوانیم به اثر بخشی لازم برسیم، در چند سال اخیر ظرفیت مهمی در پیاده روی اربعین ایجاد شده که باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

استاد جامعه الزهرا(س) در بخش دیگری از صحبت های خود به عفاف و حجاب اشاره کرد و بیان داشت: دشمن اگر بتواند عفاف و حجاب را در قم خدشه دار کند، در سراسر کشور حجاب از بین می رود.

وی با انتقاد از حضور هنرپیشه های زن در برخی آرایشگاه های قم با آرایش های زننده گفت: این گونه برنامه ها ترویج بی حجابی و بی عفتی در قم است که اگر برخورد نشود، در آینده نمی توان جلوی این گونه اقدامات هنجار شکنانه را گرفت.

حیدری مجد تاکید کرد: شهر قم دارای بیشترین عالم در دنیا است و نباید در چنین شهری شاهد بی حجابی و بی عفتی باشیم.

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha