جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام اختیاری

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) ماکو تصریح کرد: پیام‌های مجالس اهل بیت(ع) این است که باید در انتخاب‌های خود، درست‌ترین‌ها را انتخاب کنیم تا به سعادت اخروی برسیم و انسانی که بر سر سفره نعمت خدای متعال بنشیند و از این نعمت‌ها برای رسیدن به سعادت استفاده نکند ضرر کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از آذربایجان‌غربی، حجت الاسلام عباس اختیاری، شامگاه چهارشنبه در جمع هیئت عزاداری طلاب مدرسه علمیه ماکو اظهار داشت: تعابیر بالای پیامبر اسلام(ص) در مورد حضرت فاطمه زهرا(س) نشان از شخصیت عظیم حضرت دارد. در برخی از روایات پیامبر چنین تعبیر کرده است که فاطمه(س) عزیزترین شخص نزد من است و در برخی از روایات از حضرت زهرا (س) به نور چشم و پاره قلب پیامبر(س) تعبیر شده است و این‌ تعابیر را پیامبری گفته است که به شهادت قرآن کریم جز وحی نمی‌گوید.

وی ادامه داد: این تجلیل‌ها و تعابیر، شخصیت عظیم و بالای حضرت زهرا(س) را می‌رساند و یکی از عوامل رسیدن حضرت زهرا(س) به این جایگاه انتخاب دقیق و درست ایشان می‌باشد که بین دنیا و آخرت، آخرت را و بین خدا و شیطان خدا را انتخاب کرد.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) ماکو تصریح کرد: پیام‌های مجالس اهل بیت(ع) این است که باید در انتخاب‌های خود، درست‌ترین‌ها را انتخاب کنیم، تا به سعادت اخروی برسیم و انسانی که بر سر سفره نعمت خدای متعال بنشیند و از این نعمت‌ها برای رسیدن به سعادت اخروی خود استفاده نکند ضرر کرده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha