جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام شفیع زاده مدیر کل جدید اعزام مبلغ  سازمان اوقاف و امور خیریه

حوزه/ مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف گفت: با وجود تمام مشکلات موجود، از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۲ هزار نفر مبلغ مذهبی طی هفت مناسبت مذهبی به مناطق مختلف کشور با اولویت شهرها و روستاهای کمتربرخوردار اعزام شده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، حجت‌الاسلام هادی شفیع‌زاده پیش از ظهر امروز در همایش بزرگ فاطمیه ویژه مبلغین طرح سوگواره یاس نبوی که در مجتمع فرهنگی امامزاده سید علی(ع) برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مهمترین وظایف و رسالت‌های ذاتی سازمان اوقاف، ترویج فرهنگ قرآنی و مهدوی در جوار بقاع متبرکه است.

وی افزود: افتخار می‌کنیم که خداوند توفیق خدمت به مبلغان را طی مناسبت‌های مختلف را به سازمان اوقاف داده است.

مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به اهمیت طرح سوگواره یاس نبوی عنوان کرد: با وجود تمام مشکلات موجود، از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۲ هزار نفر مبلغ مذهبی طی هفت مناسبت مذهبی به مناطق مختلف کشور با اولویت شهرها و روستاهای کمتربرخوردار اعزام شده‌اند و در جوار حرم مطهر امامزادگان به تبلیغ دین مشغول بوده‌اند.

وی ادامه داد: دوره‌های بصیرت‌افزایی ویژه مبلغان به طور منظم برگزار می‌شود تا شاهد رونق تبلیغ و افزایش دایره آن در سراسر کشور باشیم.

شفیع‌زاده با اشاره به همزمانی ایام فاطمیه امسال با دهه فجر گفت: این تقارن برای همه نهادهای تبلیغی یک فرصت است که اگر استفاده نشود، چه بسا به یک تهدید تبدیل شود.

مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به تدارک گسترده برای برگزاری جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: نهضت اسلامی از حوزه علمیه قم شروع شد و روحانیون همواره در صف نخست مبارزه با رژیم شاه بوده‌اند و امروز هم وظیفه همه مبلغان و روحانیون، استفاده از فرصت‌های تبلیغی برای ترویج آرمان‌های اسلام و انقلاب است.

وی تصریح کرد: وظیفه همه ماست که نسبت به معرفی و تبیین دستاوردهای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم.

شفیع‌زاده با بیان اینکه دشمنان در خیال خام خود می‌گفتند انقلاب اسلامی چهل سالگی خود را نمی‌بیند گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند استکبار جهانی این خواب شوم را به گور می‌برند و همینطور هم خواهد شد؛ شاهد خواهیم بود امسال نسبت به سنوات گذشته، جشن‌های انقلاب هر چه باشکوه‌تر برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: مبلغان اعزامی سازمان اوقاف در سال جاری باید نسبت به بیان سیره حضرت فاطمه زهرا(س) و نیز دستاوردهای انقلاب اسلامی اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha