جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جنگ اقتصادی

حوزه/ مدیر آموزش، اشتغال و کارآفرینی سازمان بسیج سازندگی استان قم، تقویت روحیه جهادی در جامعه را از مهم ترین الزامات مقابله با دشمن در جنگ اقتصادی دانست.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، سرهنگ پاسدار سعید گلچی طی سخنانی در حاشیه بازدید از برخی پروژه های اقتصاد مقاومتی بخش خلجستان استان قم، با بیان این که یکی از مهم ترین الزامات تحقق اقتصاد مقاومتی در ایران اسلامی به ویژه استان مقدس قم، ترویج و نهادینه سازی روحیه بسیجی و جهادی است، اظهار داشت: امروز همه فعالان تولید و اشتغال و عرصه‌های متنوع اقتصاد مقاومتی به خصوص روستاییان و بسیجیان فعال در بخش‌های تابعه جزو پیش قراولان دفاع از کشور در جنگ اقتصادی فعلی هستند؛ لذا باید از آن ها در ابعاد کمی و کیفی حمایت لازم را به عمل آورد.

وی افزود: بدون تردید این فعالیت‌ها چنانچه توأم با بصیرت و به قصد قربت و نیت خالصانه صورت گیرد، اجر جهاد در راه خدا را برای افراد به همراه خواهد داشت.

مدیر آموزش ، اشتغال و کارآفرینی سازمان بسیج سازندگی استان قم همچنین گفت: در شرایط کنونی که دشمن با جنگ روانی و تشدید فشارهای اقتصادی به دنبال سخت کردن معیشت مردم است، ما باید با روحیه جهادی و تکیه بر مولفه‌های اقتصاد مقاومتی بر مشکلات غلبه کرده و فرمایشات و مطالبات مقام معظم رهبری در جبهه اقتصاد را عملیاتی سازیم.

وی با بیان این که فعالیت های جهادی و تلاش در مسیر رشد اشتغال و نیز رفع محرومیت زدایی در اولویت برنامه های سازمان بسیج سازندگی استان قم قرار دارد، گفت: لازمه دفاع از انقلاب و قدردانی از مردم ولایتمدار و بزرگوار ایران اسلامی تلاش در جهت ارایه خدمت صادقانه و بی منت به آن ها و نیز تحقق اقتصاد مقاومتی است.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha