پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر/ سوگواره شعر فاطمی در مرکز فقهی ائمه اطهار(ع)

حوزه/ هم زمان با ایام فاطمیه سوگواره شعر فاطمی «محبوبه خدا» با شعرخوانی شاعران آئینی در قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، در ایام فاطمیه و با حضور آیت‎الله فاضل لنکرانی، شعرا، ادبا، مادحان و دوست داران مکتب آل الله، سوگواری شعر فاطمی «محبوبه خدا» شامگاه چهارشنبه در سالن همایش مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) برگزار شد.

علاوه بر آیت الله جوادفاضل لنکرانی رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع)، محمدعلی مجاهدی دبیر شعر آئینی، شاعران آئینی و جمعی از علمای حوزه و علاقه‌مندان به مکتب اهل بیت(ع) در این مراسم حضور داشتند.

آیت الله فاضل لنکرانی با اشاره به اهمیت پاسداشت ایام فاطمیه بیان کرد: فاطمیه ریشه اعتقادی و فکری دارد و موضوع احساسی نیست و باید به عنوان یکی شعائر الهی به آن نگریسته و محترم داشته شود.

وی گفت: هر چه برای اهل بیت(ع) عزاداری و سینه‌زنی کرده و اشک بریزیم باز هم کم است؛ بدون شناخت امیرالمؤمنین(ع) و حضرت فاطمه(س) و اولاد آن‌ها امکان شناخت خداوند وجود ندارد.

گفنی است در این مراسم سید مهدی حسینی، استاد مجاهدی دبیر شعر آئینی، محمدرضا طهماسبی، سید محمد جواد شرافت، سید حمیدرضا برقعی، احمد بابایی، جواد محمدزمانی در این مراسم به شعرخوانی پرداختند.

پس از شعراخوانی شاعران اهل بیت(ع) پخش کلیپ در باره حضور مراجع و علما در دسه عزاداری فاطمیه پخش شد و محمدرضا طاهری و حسین طاهری به مدیحه‌سرایی پرداختند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha