پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مرکز اسلامی مرکز برانکس نیویورک به زودی افتتاح می شود

حوزه/ درحالی که مسجد کنونی مسلمانان در نوروود در برانکس نیویورک بسیار کوچک بوده و در مکان نامناسبی واقع شده است، مسلمانان ابراز امیدواری کرده اند که مرکز جدید با ظرفیت بالاتر به زودی افتتاح شود.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری«حوزه» به نقل از norwoodnews، مرکز اسلامی جدید مسلمانان در منطقه نوروود در محله برانکس شهر نیویورک در آمریکا به زودی افتتاح خواهد شد.

لوتفور رحمان سرپرست جامعه اسلامی نوروود در این باره گفت: نیاز جامعه به یک مرکز بزرگتر بسیار زیاد است، در نمازهای جمعه شاهد حضور نمازگزاران زیادی هستیم و تقریبا 600 تا 700 نفر نمازگزار برای اقامه نماز حاضر می شوند.

وی افزود: اینجا بی نهایت کوچک است و همه به صورت فشرده در آن می ایستند و گاهی نیز برخی از اراذل و اوباش در خارج از مسجد دردسر ساز می شوند.

عبدالله یک نمازگزار دیگر نیز بر این باور است که نیاز زیادی به یک مسجد جدید دارند، به ویژه اینکه جمعیت مسلمانان خاورمیانه ای تبار در این محله به سرعت رو به افزایش است.

عبدالله گفت: من در انتظار نماز خواندن در مرکز جدید هستیم. ما سال ها برای ساخت و ساز و تکمیل این مسجد انتظار کشیده ایم و اکنون امیدوارم که اینجا به زودی برای استفاده حاضر شود.

عبدالله افزود: امیدوارم مشکلات پیش پای پایان این پروژه به زودی برطرف شوند. ما همه با هم کار می کنیم و با اهدای کمک های مالی برای ساخت یک مسجد بزرگتر کمک رسانی کرده ایم.

گفته می شود سازمان ساخت و ساز به خبرنگاران اعلام کرده که مجوز اسکان برای مرکز هنوز صادر نشده است. در این میان دستیار مرکز اسلامی، سها جاکاریز به خبرنگاران گفت که مراسم افتتاحیه این مسجد در ماه های مارس و آوریل برگزار شده و یک مجوز موقت اسکان برای راه اندازی مرکز دریافت خواهند کرد.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha