جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دیلمی

حوزه/ مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان فارس از برپایی نمایشگاه «دستاورد های پلیس بعد از انقلاب» خبر داد و گفت: این نمایشگاه با هدف به نمایش گذاشتن پیشرفت و توسعه پلیس بعد از انقلاب در دهه مبارکه فجر برپا خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا دیلمی در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، دهه مبارکه فجر را فرصت مناسبی برای تبیین ضرورت های جامعه دانست و اظهار داشت: دشمن شناسی و استکبار ستیزی یکی از ضرورت های جامعه امروز است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی با تاکید بر اینکه دستاورد انقلاب باید در دهه مبارکه فجر تبیین شود، افزود: تبیین دستاوردها، دشمن را مایوس و ناامید خواهد کرد، از رو باید یکی از وظایف روحانیون تبیین دستاوردهای انقلاب باشد.

مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان فارس با بیان اینکه برنامه‌های در نظر گرفته شده برای دهه مبارکه فجر باید با ارزش‌های دینی و  اسلامی متناسب باشد، تصریح کرد: با توجه به اینکه برنامه‌ریزی ما مبتنی بر انقلابی و اسلامی بودن است، به همین دلیل سعی کردیم برنامه های مطلوبی را برای کارکنان اجرا کنیم.

وی به برنامه های دهه مبارکه فجر اشاره و خاطرنشان کرد: در این ایام از تاریخ دوازدهم تا پانزدهم جشن باشکوهی برای خانواده های کارکنان نیروی انتظامی برگزار خواهیم کرد.

حجت الاسلام والمسلمین دیلمی به لزوم توجه به رویکردهای فرهنگی در برگرازی مراسم دهه فجر اشاره و بیان کرد: این امر باید در برنامه‌ریزی‌های تمامی مراکز مورد توجه قرار گیرد.

وی به برگزاری محفل انس با قرآن اشاره و ابراز کرد: محفل انس با قرآن کریم ویژه کارکنان ستاد فرماندهی نیروی انتظامی با حضور قاریان برجسته استانی به مناسبت دهه مبارکه فجر برگزار خواهد شد.

مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان فارس از برپایی نمایشگاه «دستاورد های پلیس بعد از انقلاب» خبر داد و گفت: این نمایشگاه با هدف به نمایش گذاشتن پیشرفت و توسعه پلیس بعد از انقلاب در دهه مبارکه فجر برپا خواهد شد.

وی در پایان عنوان کرد: طی ابلاغیه ای ویژگی های انقلاب را به صورت پاورپوینت که تمرکزی از مرکز فرستاده شده را به مسئولان عقیدتی سیاسی شهرستان ها ارسال کرده ایم، بنا شده است به تناسب موقعیت زمانی در یک مفاهیم ویژه ای برای کارکنان تبیین کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha