جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
۱۲ بهمن

حوزه/شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با صدور اطلاعیه ای از مردم خراسان جنوبی برای حضور در مراسم گرامی داشت ۱۲ بهمن در خراسان جنوبی دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از بیرجند، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در آستانۀ سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی، ضمن دعوت از مردم استان خراسان جنوبی جهت شركت گسترده در مراسم 12 بهمن، اطلاعیه ای صادر نمود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در این اطلاعیه بیان کرده است: پيروزي انقلاب شكوهمند اسلامی، تجلی حماسه ملتی شريف بود که با آرمان های انقلابی، اسلامی و با رهبری فرزندی از سلاله پاك رسول ا... (ص) و جانفشانی مردان و زنان ايثارگر و فداكار به ثمر رسید و به همه ملت هاي آگاه و مستضعف عالم اعلام كرد با تأسی به امام عاشقان وياران وفادار او و با درس گيری از نهضت خونين عاشورا می توان تاريخ مجد و عظمت اسلام را بارديگر زنده كرد و حكومتی برخواسته از بطن مردم بنيان نهاد.

تقارن دهه فجر چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با ایام سوگواری بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س)، فرصت مغتنم و گرانبهایی است تا سیرۀ استکبارستیزانۀ از زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) ائمه اطهار(ع) و فرزندشان معمار کبیر انقلاب اسلامی و نقش زن در اسلام و انقلاب، سبک زندگی اسلامی برای عموم جامعه تبیین شود و آرمان بزرگ بنیانگذار جمهوری اسلامی و چگونگی تحقق شعار "استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی" و رشادت‌ها و ایثار ملت ایران برای تداوم این شعار و پاسداری جانانه از انقلاب اسلامی به نسل جوان منتقل شود تا نقشه‌ها و دسیسه‌های دشمنان قسم‌خورده مردم ایران و بدخواهان خارجی و داخلی انقلاب اسلامی برای ناکارآمد نشان دادن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نقش برآب شود.

شورای هماهنگی تبليغات اسلامی استان از تمامی مردم غيرتمند، انقلابی و ولايت مدار خراسان جنوبی دعوت می نمايد تا با حضور گسترده و چشم گير خود در ويژه برنامه های يوم ا... 12 بهمن، سالروز ورود تاريخی حضرت امام خمينی(ره) به ميهن اسلامی كه به عنوان انقلاب اسلامی؛ 40 سال مکتب فکری امام(ره)، نصرت الهی و ولایتمداری نامگذاری شده است؛ ضمن تجديد پيمان با آرمان های بنيانگذار جمهوری اسلامی  و شهدای والامقام، مشت محكمی بر دهان ياوه گويان و استكبار جهانی به سركردگی شيطان بزرگ آمريكای جهانخوار بزنند.

زمان و مکان برگزاری مراسم 12 بهمن در شهر بیرجند بدین شرح می باشد:

زمان: روز جمعه 12 بهمن ماه،ساعت 8:45 صبح

مکان: میدان امام خمینی(ره)

پس از پایان مراسم مردم عزیز جهت اقامه باصلابت نماز دشمن شکن جمعه در مصلی المهدی حضور خواهند یافت.

انتهای پیام/م

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha