پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
محمدی سیرت

حوزه/مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: دشمن فرماندهی خود را از وزارت دفاع امریکا به وزارت امور اقتصادی و دارایی خود تغییر داد لذا باید وزارت امور اقتصادی ایران قرارگاه فرماندهی شود.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین علی محمدی سیرت مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، امروز در همایش طلایه داران فاطمی در بیرجند اظهار داشت: در طول سالها نواقصی داشتیم که به جمهوری اسلامی بر نمی گردد بلکه به مدیریت ها برمی گردد.

وی با اشاره به اینکه رهبر تذکرات زیادی در بحث اقتصادی دادند اما مسئولین توجه نکردند، افزود: رهبری فرمودند مسوولان بحث اقتصاد کشور را به برجام گره نزنند.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران تصریح کرد: دشمن فرماندهی خود را از وزارت دفاع امریکا به وزارت امور اقتصادی و دارایی خود تغییر داد لذا باید وزارت امور اقتصادی ایران قرارگاه فرماندهی شود.

تلاش شبانه روزی دشمن علیه دستاوردهای نظام

حجت الاسلام و المسلمین محمدی سیرت بیان داشت: در مورد دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی باید حرف بزنید چراکه دشمن شبانه روز علیه دستاوردهای نظام حرف می زند و ما وظیفه داریم از این دستاوردها حمایت کنیم.

وی با اشاره به اینکه یکی از خدماتی که می توان به آن اشاره کرد خط راه آهن کشور است که با تمام مشکلات20 برابر رشد داشته است، گفت: همچنین جمهوری اسلامی ایران در رتبه 16 علمی جهان قرار گرفت و یا خدمت رسانی به روستاها از نظر آب، برق و گاز کاملا مشهود است.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران عنوان کرد: در زمانی که امام انقلاب را رهبری کرد و به پیروزی رساند ابرقدرت ها دنیا را به بلوک شرق و غرب تقسیم کرده بودند و بر آن سلطه پیدا کرده بودند.

در اندیشه غرب، دین عامل عقب ماندگی بشر است

حجت الاسلام و المسلمین محمدی سیرت با بیان اینکه آنها تفکر و اندیشه ای به وجود آورده بودند که می گفتند دین از سیاست جداست، یادآور شد: آنها دین را عامل عقب ماندگی بشر و مردم می دانستند که نمی تواند جوابگوی زندگی مردم باشد.

وی اضافه کرد: امام فرمودند سیاست و دیانت مثل هم هستند و از هم جدا نیستند، اما دشمنان گفتند هیچ کشوری بدون وابستگی به غرب نمی تواند زندگی کند که با این نگرش عملا امکان پیاده کردن هیچ دولت مستقلی وجود نداشت.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه در آن زمان در دنیا هیچ کشور مستقلی پیدا نمی شد، متذکر شد: غربی ها سازمان هایی را طراحی کردند که به دست خودشان باشند مانند سازمان ملل که به لحاظ ساختاری حق وتو دارند.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی سیرت مطرح کرد: امام شعار «نه شرقی نه غربی، جمهوری اسلامی» را مطرح کردند که هم اندیشه و هم ساختار را می زد و ساختار فکر و اندیشه دشمن را به هم ریخت.

وی افزود: آن ها 300 سال تبلیغ کردند که هیچ کشوری نمی تواند بدون وابستگی به غرب زندگی کند و همچنین همیشه دین و سیاست را از هم جدا می دانستند.

«مرضیه هاشمی» گفته بود با کلام امام(ره) مسلمان شده است

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در ادامه در خصوص آزادی «مرضیه هاشمی» خبرنگار پرس تی وی، اظهار داشت: این خبرنگار را مدت 11 روز در امریکا به صورت غیرقانونی بازداشت کردند.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی سیرت اضافه کرد: این خانم خبرنگار گفته بود من با  کلام امام که فرمودند نه شرقی و نه غربی، جمهوری اسلامی مسلمان شدم دیدم و دیدم این راه صحیح است.

دستاوردهایی که انقلاب برای ما به ارمغان آورده است

وی با بیان اینکه امام مسیر جدیدی را جلوی بشر گذاشت، تبیین کرد: در سایه نظام دینی دستاوردهایی داریم که یکی «استقلال» است و ایران مستقل ترین کشور جهان اسلام است.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران تاکید کرد: امروز هیچ شخصیت خارجی در تصمیم گیری نظام جمهوری اسلامی ایران نقشی ندارند.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی سیرت ادامه داد: دومین دستاورد انقلاب برای ما آزادی بود چراکه در دوران ستم شاهی کسی جرات حرف زدن نداشت و حتی کسی اجازه نداشت رساله امام را داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه نعمت دیگری که به برکت انقلاب حاصل شد عزت و شرف بود، گفت: کسانی ک قبل از انقلاب به حج رفته اند می دانند که در دنیا به دید حقارت به مردم ایران نگاه می کردند، اما امروز دنیا به دیده عزت و شرف نگاه می کند چرا که در مقابل دشمنان تمام قد ایستاده ایم.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران اعلام کرد: دشمن در سال ۹۷ برنامه توطئه داشت که به اهداف خود نرسید اما اصل برنامه دشمن ایجاد اختلاف میان مردم است.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی سیرت تصریح کرد: دشمن از نقطه ضعف های جامعه مثل اشتغال استفاده می کند و از مردم به عنوان سپر استفاده می کنند و می دانند مشکل مردم مسائل اقتصادی معیشتی است.

وی یادآور شد: رهبر معظم انقلاب گفتند دشمن برای سال ۹۸ برنامه دارد، مسئولین به آن ها بهانه ندهند و در عدالت تلاش کنید و امکانات جامعه را عادلانه تقسیم کنید.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: دلبستگی به غرب هیچ مشکلی را حل نمی کند، به جای دل بستن با دشمن، به خدا دل ببندیم.

انتهای پیام/م

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • احمد بحرینی یزدی IR ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۱
    0 0
    سلام در آمریکا وزرات خانه ای به نام اقتصاد و دارائی نداریم وزرات خزنه داری داریم لطفاً دقت بفرمایند