شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
ماموستا اقبال بهمنی

حوزه/ رئیس مرکز بزرگ اسلامی سنندج گفت: امامان جمعه باید با استفاده از تربیون ها و مجالسی که دارند، خدمات ارزنده نظام در طول این ۴ دهه را به اطلاع مردم برسانند تا با این کار توطئه ها و سیاه نمایی های دشمنان را خنثی نمایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در استان کردستان، ماموستا اقبال بهمنی، ظهر امروز در همایش نقش روحانیت در چهل سال همگامی و بالندگی انقلاب اسلامی کە در مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور برگزار شد، اظهار داشت: پایه های تمدن عظیم اسلام به همت و تلاش رسول اکرم(ص) بنیاد نهاده شد و خداوند متعال نیز از آن حفاظت می نماید.

رئیس مرکز بزرگ اسلامی سنندج با اشاره به اینکه تمدن اسلامی در برهه هایی از تاریخ دچار برخی نوساناتی بوده است، تاکید کرد: در طول تاریخ اسلامی به کرار کفار و دشمنان به دنبال تضعیف اسلام و از بین بردن این تمدن عظیم بشری بوده اند و نمونه های بسیاری از این توطئه چینی علیه اسلام داریم.

ماموستا بهمنی در ادامه سخنان خود افزود: امروز نیز آمریکا و اسرائیل و دیگر همدستانشان دشمنی بسیار فاحش و آشکاری با جهان اسلامی دارند و از هیچ دسیسه برای تضعیف جبهه مقاومت در منطقه و جهان دریغ نمی کنند.

رئیس مرکز بزرگ اسلامی سنندج اظهار داشت: امروز بعد از 40 سال از عمر پربرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، روش های دشمنی دشمنان نیز پیچیده تر شده، لذا باید همه به ویژه روحانیون و طلاب بصیرت و دشمنی شناسی خود را بیش از پیش تقویت نمایند.

این عالم اهل سنت در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: امامان جمعه باید با استفاده از تربیون ها و مجالسی که دارند، خدمات ارزنده نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول این 4 دهه را به اطلاع مردم برسانند تا با این کار توطئه ها و سیاه نمایی های دشمنان را خنثی نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha