شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
گفتگو با خبرنگار حوزه

حوزه/ حجت الاسلام قابل ضمن اظهار تاسف از برگزاری برنامه ضد اخلاقی تک خوانی یک زن در افتتاحیه جشنواره فیلم فجر، گفت: متاسفانه در این سال ها جریان خزنده و مرموز ضد فرهنگی در برخی از نمایشنامه ها، فیلم ها و سریال ها در کشور به وجود آمده که باید هوشیار باشیم.

حجت الاسلام علی قابل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در قزوین، ضمن تبریک ایام الله دهه مبارکه فجر  و ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی، گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبری حکیمانه حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری امروز در بیش از ۹۰۰ شهر نماز جمعه با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می شود.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین ادامه داد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، تعداد دانشگاه ها به 660 و اعضای هیئت های علمی به ۹۰ هزار نفر رسیده، پیشرفت های نظامی به ویژه در عرصه موشکی نیز به سطح بالایی رسید و امروز می توانیم نقاط حساس رژیم صهیونیستی را مورد تهدید قرار دهیم.

وی به توطئه های فراوان علیه نظام جمهوری اسلامی اشاره و بیان کرد: دشمنان در طول این 40 سال انواع تحریم ها، ترور ناجوانمردانه دانشمندان هسته ای، ایجاد فتنه و اغتشاشات و درگیری خیابانی، ترویج شبهات در فضای مجازی و... را علیه ما اعمال کرده اند.

امام جمعه موقت قزوین عنوان کرد: امروز آنچه که انقلاب اسلامی را در برابر همه طوفان ها و بحران ها به سلامت عبور داده، هدایت گری های امام(ره) و رهبری، ایمان و باورهای مردم بوده است.

نسبت به جریان خزنده ضد فرهنگی بی تفاوت نباشیم

حجت الاسلام قابل ضمن اظهار تاسف از برگزاری برنامه ضد اخلاقی تک خوانی یک زن در افتتاحیه جشنواره فیلم فجر، بیان کرد: متاسفانه در این سال ها جریان خزنده و مرموز ضد فرهنگی در برخی از نمایشنامه ها، فیلم ها و سریال ها در کشور به وجود آمده که باید هوشیار باشیم.

امام جمعه  موقت قزوین تصریح کرد: باید نسبت به اقدام ضد فرهنگی در افتتاحیه جشنواره بین المللی فیلم فجر اعتراض گسترده ای انجام شود و عاملین این برنامه شناسایی و دستگاه قضایی به شدت با آنها برخورد نماید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha