چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی، امام‌جمعه ابرکوه

حوزه/ امام‌جمعه ابرکوه با اشاره به نقش مهم روحانیون گفت: روحانیون و مبلغین دستاوردهای انقلاب را برای مردم تبیین کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی، امام‌جمعه ابرکوه امروز در جمع روحانیون این شهرستان که به مناسبت بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب گرد هم آمده بودند، با اشاره به گذشت چهار دهه از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، گفت: دشمنان طی این سال ها برای آن که جمهوری اسلامی نتواند به پیشرفت خود ادامه دهد و به چهلمین سالگرد برسد، تمام توطئه های خود را به کار بستند که با یاری خداوند و همراهی ملت ایران با ولایت فقیه در تمام این توطئه ها با شکست روبه رو شد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه روحانیون مبلغین اسلام راستین و مبانی دینی هستند، خاطر نشان کرد: نقش روحانیون در به ثمر رسیدن این انقلاب اسلامی از ابتدا تا کنون به خوبی قابل مشاهده است.

حجت‌الاسلام حسینی یکی از وظایف اصلی روحانیون و مبلغین را تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای مردم عنوان کرد و افزود: انقلاب اسلامی آثار و برکات بسیاری را داشته که نیاز است به خوبی برای مردم بیان شود و آنها نیز از این دستاوردها مطلع و آگاه باشند.

امام‌جمعه ابرکوه بابیان اینکه جمهوری اسلامی عنایت حق‌تعالی است و ما باید قدردان این نعمت الهی باشیم، تصریح کرد: انقلاب با همان اقتدار سال 1357 و بلکه بسیار قوی ‌تر از قبل به رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تداوم دارد.

وی با بیان اینکه امروز انقلاب به الگو و پایگاه عدالت در جهان تبدیل شد، تصریح کرد: به برکت وجود نعمت ولایت‌ فقیه در مسیر اهداف استکبار ستیزی با وحدت و انسجام مردم و مسئولان به حول قوه الهی به‌پیش می‌رود.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha