پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
نظیر

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان یزد از برگزاری آزمون کتبی بورس تحصیلی مقطع سطح ۴ در نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۸-۱۳۹۷ ، خبر داد.

فاطمه نظیر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، اظهار کرد: مخاطبین طرح بورس تحصیلی در نیمسال دوم سال تحصیلی 98-1397، اساتید و کادر مدیریتی حوزه های علمیه خواهران را شامل می شود که استان محل سکونت آنها فاقد رشته است.

وی افزود: در حال حاضر بورس تحصیلی در رشته های «تفسیر تطبیقی»، «فقه و اصول با گرایش خانواده» و «کلام اسلامی» اجراء می شود و با توجه به اینکه در استان یزد رشته های «تفسیر تطبیقی»، «فقه و اصول با گرایش خانواده» در مقطع سطح 4 وجود دارد، طلاب متقاضی می توانند در رشته «کلام اسلامی» ثبت نام نمایند.

 معاون آموزش مدیریت حوزه علمیه خواهران استان یزد بیان کرد: داوطلبان بعد از قبولی در آزمون کتبی، زبان تخصصی و مصاحبه علمی در شهر مقدس قم به تحصیل می پردازند.

نظیر تصریح کرد: کاهش زمان تحصیل با استفاده از ارائه دروس مجازی و غیرحضوری، دو روز مرخصی تحصیلی در هفته، دریافت کمک هزینه تحصیل و تردد به شهر محل برگزاری کلاس از مزایای طرح بورسیه تحصیلی به شمار می رود.

وی خاطر نشان کرد: طلبه های بورسیه شده موظفند پس از اتمام دوره آموزشی سه برابر مدت زمان تحصیل شان را در حوزه های علمیه خواهران خدمت کنند.

برپایه این گزارش، آزمون بورس تحصیلی مقطع سطح 4 حوزه های علمیه خواهران روز پنج‌شنبه مورخ ۲۵ بهمن ماه، در یک نوبت برگزار می شود.

انتهای پیام/ص

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha