چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
نه شرقی نه غربی

حوزه/ معاون تهذیب مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران گفت: امروز ملت ایران به خود می بالد که وابسته و وام دار هیچ کشور و قدرتی در جهان نیست و خودشان مقتدر و با صلابتر از هر ملتی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، بعدازظهر امرور مراسم هماهنگی جشن های دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، در مدرسه علمیه امام باقر(ع) شهرستان کامیاران با حضور معاونین، اساتید و طلاب برگزار گردید.

در این جلسه، حجت الاسلام سیدجمال حسینی ضمن تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ملت ایران به رهبری امام خمینی (ره) با تمامی انقلاب های دیگر جهان وجه تمایزهای فراوانی داشت.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران گفت: اولین و شاید اصلی ترین ویژگی انقلاب ملت ایران تبعیت از عالمی ربانی به نام امام خمینی (ره) و دوری از دو بلوک غرب و شرق بود.

این استاد حوزوی در ادامه با تاکید بر اینکه پیروزی انقلاب اسلامی منابع بسیاری از کشورهای مستکبر را هم در منطقه و هم جهان به خطر انداخت، بیان کرد: امروز ملت ایران به خود می بالد که وابسته و وام دار هیچ کشور و قدرتی در جهان نیست و خودشان مقتدر و با صلابت تر از هر ملتی هستند.

وی با تاکید بر اینکه استقلال خواهی ملت ایران را زمینه ساز دشمنی های بدخواهان را فراهم آورده است، افزود: پیروی از سه اصل وحدت، ایمان و رهبری ملت ایران باعث شد که امروز جمهوری اسلامی در سطح کلان بین المللی یکی از مهرهای تعیین کننده و کلیدی به شمار بیاید.

حجت الاسلام حسینی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: همچنین این انقلاب و آرمانهایش باعث شد که زمزمه انقلاب در دیگر نقاط جهان شنیده شود و باید گفت که انقلاب مردم ایران زمینه ساز انقلاب های دیگری در سطح دنیا گردید.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران در ادامه سخنان به برخی از عناصر مهم در به پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: همه اصناف و سطوح مختلف جامعه ایرانی آن زمان در مقابل رژیم پهلوی به پا خواستند که روحانیت و قشر مذهبی مهمترین گروه مخالف رژیم ستم شاهی بودند.

این استاد حوزوی ادامه داد: همچنین با پیروزی انقلاب اسلامی اصول و پایه های اصلی دین اسلام جانی دوباره گرفت و شاهد بودیم که بعد از 1400 سال اولین حکومت اسلامی به معنای واقعی شکل گرفت.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران ادامه داد: مردم سالاری دینی و احترام به آرا و نظر ملت و برگزاری انتخابات آزاد از دیگر امتیازات و وجه تمایز این انقلاب اسلامی در زمان خود بود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha