پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 477670
۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۵
رؤیا دهقانی فیروزآبادی

حوزه/ همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دوکتابچه ی" اهداف انقلاب اسلامی از منظر حضرت امام خمینی رحمه الله علیه و مقام معظم رهبری حفظه الله تعالی " در حوزه علمیه خواهران یزد منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، رؤیا دهقانی فیروزآبادی، معاون پژوهش مدیریت حوزه علمیه خواهران استان یزد از انتشار دوکتابچه با عنوان " اهداف انقلاب اسلامی از منظر حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری" خبر داد.

وی بیان کرد: دهه فجر فرصت مناسبی برای تببین صحیح و درست از اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل امروز است به گونه ای که جوانان و نوجوانان امروز احساس اقتدار وعزت نمایند، خصوصا در این برهه از زمان و در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی  که دشمن تمام تلاش خود را به کار برده است تا نظام را ناکارآمد جلوه دهد.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان یزد افزود: به یقین تبیین و تشریح نقش رهبری حضرت امام خمینی رحمه الله علیه در ایجاد تحول درونی ملت ایران و انعکاس صحیح تدابیر هوشمندانه مقام معظم  رهبری حفظه الله تعالی در سکان داری انقلاب اسلامی ، می تواند در ماندگاری ارزشهای انقلاب در اذهان عمومی خصوصا نسل جدید تأثیر گذار باشد.

دهقانی فیروزآبادی تصریح کرد: از آنجا که نسل امروز ما دوران انقلاب را درک نکرده اند از این رو یکی از وظایف مهم حوزه های علمیه این است که این امر مهم را انجام دهند لذا معاونت پژوهش مدیریت حوزه های علمیه خواهران استان یزد در این راستا کتابچه ای از چهل سخن از حضرت امام خمینی رحمه الله علیه در مورد دستاورد انقلاب اسلامی و چهل سخن از مقام معظم رهبری حفظه الله تعالی در مورد اهداف انقلاب اسلامی برای استفاده مبلغین و اساتید تهیه نموده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha