پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حسینعلی امیری در قزوین

حوزه/ معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: یکی از امتیازات بزرگ نظام، استقلال سیاسی آن است و همین امر باعث شده که تحریم ها و فشارهای اقتصادی دشمنان هرگز کارساز نباشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حسینعلی امیری شامگاه امروز با جمعی از نخبگان، فعالان فرهنگی و مذهبی استان کردستان دیدار و گفتگو کرد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور در این دیدار اظهار داشت: دولت یازدهم در وعده هایی که به مردم استان کردستان داده است، همگی در راستای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشد.

وی با اشاره به اینکه یکی از شاخصه‌ها و مبانی دموکراسی و مردمسالاری موضوع تفکیک قواست و این مهم با درایت‌های امام راحل و مقام معظم رهبری تبیین شده است، افزود: قانون اسلامی حاکم در کشور معلول رشادت ها و خون هزاران شهید است، لذا همه باید به قانون اساسی تمکین کنیم.

امیری در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: خوشبختانه علیرغم تبلیغات سوء دشمنان مبنی بر اینکه در ایران آزادی عقیده نیست، باید گفت که اساس تمام امور در جمهوری اسلامی بر پایه انتخابات آزاد و مردمی است و از حیث در منطقه بی نظیر هستیم.

معاون پارلمانی رئیس جمهور در ادامه به برجام اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب قبل از دیدار هیئت مذاکره کننده ایرانی با سران کشورهای طرف در بحث برجام به صراحت اعلام کردند که آمریکایی ها به هیچ عنوان قابل اعتماد نیستند و امروز همه به این فرمایش رهبری رسیده ایم.

امیری با اشاره به اینکه ابهت پوشالی آمریکا نزد افکار عمومی جهان از بین رفته است، اظهار داشت: امروز دنیا در کنار ایران است و آمریکا، رژیم صهیونیست و برخی از کشورهای مرتجع عربی در انزوا قرار گرفته اند.

این مقام ارشد تاکید کرد: امروز کشورهایی به مانند آمریکا، اسرائیل غاصب و... نبرد تمام عیاری علیه ملت و نظام جمهوری اسلامی در حوزه اقتصاد، رسانه، فرهنگ و... آغاز کرده اند، ولی با این وجود باید گفت که یکی از امتیازات بزرگ نظام، استقلال سیاسی آن است و همین امر باعث شده است که تحریم ها و فشارهای اقتصادی دشمنان هرگز کارساز نباشد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور ادامه داد: باید گفت که یکی از برکات برجام این بود که چهره واقعی آمریکا را برای تمام جهانیان برملا ساخت و این امر برای ایالات متحده هزینه های بسیاری به دنبال داشت.

امیری با اشاره به اینکه امروز جامعه بیش از هر زمان دیگری نیازمند هوشیاری، دشمن شناسی و بصیرت است، گفت: دولتمردان جمهوری اسلامی برای مبارزه و تقابل با تحریم های دشمنان نظام برنامه هایی تدوین و در دست اجرا دارند که بی شک اجرای صحیح این برنامه دسیسه های دشمنان را ناکام خواهد گذاشت.

معاون پارلمانی رئیس جمهور در ادامه سخنان خود تاکید کرد: انسجام و وحدت ملی مهمترین امتیاز و مؤلفه قدرت ملی ایرانیان است و این مهم در چهل سال عمر با برکت انقلاب اسلامی ما را از بحران ها نجات داده است.

وی در با اشاره به اینکه مسئولان در قبال مردم استان کردستان احساس دین می کنند، گفت:  شایسته سالاری فارغ از مذهب و قوم است. نظام از مسائل استان کردستان بی خبر نیست و این موضوع بارها در جلسات هیئت دولت مطرح شده است و برای برون رفت از مشکلات برنامه هایی در دست انجام است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha