سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
عکس

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان یزد از برگزاری کارگاه آموزشی«پرده خوانی معجزه قرن» با حضور مبلغان سراسر استان خبر داد.

مریم حسن پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، با تبریک فرارسیدن چهلمین دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی و گرامیداشت و تسلیت ایام سوگواری شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س)، اظهار کرد: در آستانه فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با دعوت از 60 نفر از بانوان مبلغه فعال مدارس علمیه خواهران استان یزد کارگاه آموزشی پرده خوانی با عنوان معجزه قرن برگزار شد.

وی افزود: یکی از اهداف برگزاری این کارگاه حضور بانوان مبلغه در طول ایام دهه فجر در دبیرستان های دخترانه سراسر استان و اجتماعات بانوان از جمله حسینیه ها و... به شمار می رود.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان یزد، تصریح کرد: شرکت کنندگان در این طرح می توانند به راحتی داستان انقلاب را به نسل نوجوان و جوان انتقال دهند و دارای جذابیت در بیان اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی برای مخاطبان خواهد بود.

حسن پور ادامه داد: در این کارگاه یک روزه شرکت کنندگان با ریشه های انقلاب، اهداف انقلاب و اینکه چه تأثیری بر منطقه و جهان داشته و دشمنان چه عکس العملی در مقابل انقلاب داشته اند برگزار شد.

برپایه این گزارش، مسؤولان آموزش و پرورش، ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان یزد و تبلیغات اسلامی از این کارگاه بازدید کردند و در پایان لوح فشرده آموزشی این کارگاه بین شرکت کنندگان توزیع شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha