جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دهه فجر

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس، در مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که با حضور آیت الله اعرافی برگزار شد، گفت: با مشارکت مردم بیش از ۸۰ هزار برنامه و ۱۴ موضوع در استان اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام  رضایی، صبح امروز در مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که با حضور آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه کشور، در حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار شد، با اشاره به اینکه این ایام یادآور ورود تاریخی امام خمینی(ره) به کشور و پیروزی انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: امروز در اوج اقتدار، چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را جشن می گیریم.

وی با بیان اینکه دشمن نمی خواهد بگذارد که مردم ایران چهلمین ساگرد پیروزی خود را جشن بگیرند، افزود: به کوری چشم دشمنان امسال را همانند سال های گدشته حتی با شکوه تر برگزار و همه فعالیت ها را به نحو مطلوبی دنبال می کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس تصریح کرد: حوزه های علمیه در کنار دیگر اقشار مختلف مردم همانند گذشته هستند و خواهند ماند.

وی با اشاره به ارائه گزارشی از برنامه های دهه مبارکه فجر خاطرنشان کرد: با مشارکت مردم بیش از 80 هزار برنامه و 14 موضوع در استان اجرا خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین رضایی ادامه داد: موضوعات مختلفی که نیاز جامعه بود و باید به آن پرداخته می شد در دستور کار قرار گرفته، لذا با توجه به همین موضوع پنج اصل مهم را در این 14 موضوع دنبال می کنیم.

وی عنوان کرد: تبیین دستاوردهای انقلاب را مهمترین برنامه دانست و عنوان کرد: امروز افتتاحیه این دستاورد بزرگ است که باید مورد توجه قرار گیرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس به مردمی بودن برنامه های دهه مبارکه فجر اشاره و تصریح کرد: ایجاد وحدت، انسجام و همدلی یکی دیگر از نکاتی است که باید به آن توجه شود.

وی، تقارن ایام فاطمیه و دهه مبارکه فجر را مورد توجه قرار داد و بیان کرد: بخشی از دهه مبارکه فجر با ایام فاطمیه تقارن دارد که باید برنامه ها به شلکی تنظیم شود که هیچگونه حرمت شکنی انجام نشود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha