جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
ماموستا محمدامین راستی

حوزه/ امام جمعه موقت سنندج گفت: امام جمعه موقت سنندج با تاکید بر اینکه دفاع از کشور و نظام مذهب و قومیت نمی شناسد، تاکید کرد: بزرگترین نعمت ما بعد از امنیت در کشور، استقلال از بلوک شرق و غرب بوده و هست، لذا باید قدر این جایگاه را بدانیم و فریب تبلیغات و سیاه نمایی های دروغین آمریکایی ها و... را نخوریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»» در استان کردستان، ماموستا محمدامین راستی صبح امروز در کلاس در جمع  طلاب شهر سنندج، با تبریک آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: دهه فجر از اعیاد مهم ملت ایران است. این روزها یادآور رشادت های و مبارزات آزادیخواهان علیه نظام ظلم و ستم شاه می باشد.

امام جمعه موقت سنندج با اشاره به اینکه روحانیون در پیروزی و انتقال پیام های انقلاب اسلامی نقش کلیدی و مهمی داشته و دارند، بیان کرد: تمام اقشار جامعه ایرانی به ویژه قشر مذهبی و دینی در مبارزات علیه رژیم شاه حضوری فعال داشتند و همین اتحاد و همبستگی اقوام و مذاهب ایرانی سبب تشکیل حکومت اسلامی در کشور شد.

این عالم اهل سنت در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه دهه فجر امسال نسبت به سالهای گذشته از حساسیت بسیاری برخوردار است، اظهار داشت: امسال بسیاری از دشمنان با استفاده از رسانه های خود جنگ روانی شدیدی علیه نظام و ملت به راه انداخته اند و به دنبال القا و تلقین یاس و ناامیدی در کشور هستند، لذا بصیرت و دشمن شناسی بالاترین و مهمترین ویژگی امروز هر ایرانی باید باشد.

ماموستا راستی در ادامه با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در 4 دهه اخیر، گفت: با وجود تحریمهای همه جانبه دشمنان از ابتدای انقلاب تاکنون و نیز جنگ هشت ساله که به ملت ایران تحمیل شد، بازهم می بینیم که ملت ایران همچنان استوار و ثابت قدم هستند.

این عالم اهل سنت با اشاره به اینکه امروز ایران کشوری تاثیرگذار در عرصه بین الملل است، گفت: تلاش 40 ساله دشمنان برای این بود که جایگاه امروز ایران اسلامی را نبینند، ولی همگان شاهدیم که دشمن هرچه بافت پنبه شد.

امام جمعه موقت سنندج با تاکید بر اینکه دفاع از کشور و نظام مذهب و قومیت نمی شناسد، تاکید کرد: بزرگترین نعمت ما بعد از امنیت در کشور، استقلال از بلوک شرق و غرب بوده و هست، لذا باید قدر این جایگاه را بدانیم و فریب تبلیغات و سیاه نمایی های دروغین آمریکایی ها و... را نخوریم.

ماموستا راستی در ادامه با اشاره به ضرورت ارتباط بیشتر طلاب و روحانیون با سطوح مختلف جامعه گفت: امروز بسیاری از هجمه های تبلیغاتی دشمنان به همانند القا تفکرات منحط، جوانان و نوجوانان این مملکت که سرمایه های آینده نظام هستند را هدف قرار داده، لذا باید شما طلاب و فعالان دینی به خوبی بتوانید جوانان را از این دام دشمنان نجات دهید.

امام جمعه موقت سنندج در پایان سخنان خود گفت: از همه شما طلاب و روحانیون اهل سنت انتظار داریم که در این دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی به مانند سال های گذشته در کنار مردم حضوری پررنگ داشته باشید زیرا این انقلاب انقلاب همه ماست نه شخص یا گروه خاصی.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha