جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام دیرباز

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین دیرباز گفت: در همراهی انقلاب تبعیت از شیطان و هوای نفس انسان را از مسیر حق باز می‌دارد و بودند کسانی که موقع ورود امام خمینی (ره) به ایران همراه امام بودند اما از مسیر انقلاب منحرف شدند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام و المسلمین عسکر دیرباز، در مراسم زنگ انقلاب که در میدان انقلاب ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: وقتی امام امت بعد از ۱۴سال تصمیم گرفت به کشور برگردد بختیار شش بهمن سال ۵۷ اعلام کرد فرودگاه‌های کشور بسته است و با راهپیمایی و اعتراضات گسترده مردم از موضع خود عقب‌نشینی کرد و نهم بهمن ماه بختیار اعلام کرد، فرودگاه‌ها باز است و امام ۱۲ بهمن به همراه عده‌ای از سیاست‌مداران وارد تهران شدند.

وی ادامه داد: برخی همراهان امام که خیال می‌کردند همراه با انقلاب هستند، چند سال بعد از مسیر انقلاب انحراف پیدا کرده و عاقبت بخیر نشدند و البته بودند افرادی چون شهید مطهری عاقبت‌شان ختم به شهادت و خیر شد، در همراهی انقلاب تبعیت از شیطان و هوای نفس انسان را از مسیر حق باز می‌دارد.

نماینده آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری افزود: انقلاب در طول چهل سال ریزش‌های فراوانی داشت و در کنار همین ریزش‌ها بودند رویش‌هایی که برای دفاع از آرمان‌های امام و شهدا در سوریه و عراق حضور پیدا کرده و خون خود را تقدیم اسلام و انقلاب کردند و برای این عزت خون دل‌ها خوردیم.

وی اضافه کرد: امروز رهبر انقلاب خون دل می‌خورد به اندازه چند نفر جوان برای انقلاب زحمت می‌کشد، مسئولین بدانند باید از لحظه لحظه این دوران در جهت خدمت به نظام و مردم استفاده کنند و گرنه نزد خدا توجیهی نخواهیم داشت.

حجت الاسلام و المسلمین دیرباز بیان داشت: سهل‌انگاری و کوتاهی در حق این مردم و شهدا یک گناه اجتماعی است که موجب عقاب خواهد بود، باید بیش از پیش کمر همت ببندیم و تلاش کنیم تا در برابر شهدا شرمنده نشویم و سخنرانی امام امت در قطعه 17 بهشت زهرا (س) در موقع ورود به ایران یک معنا داشت و آن این که نقلاب ما مدیون شهدا است.

وی تصریح کرد: دولت موقت بعد از تسخیر لانه جاسوسی استعفا داد اما انقلاب مسیر خود را ادامه داد و در مقابل توطئه‌های دشمن قد خم نکرد و دشمن در نقشه خود در تجزیه کشور با شکست مواجه شد و انقلاب برای ما عزت آورد.

نماینده آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: ملت ایران خود زندگی با عزت و همراه با حاکمیت قرآن و اسلام را انتخاب کردند و در کنار همه مشکلات با استقامت ایستادند و از انقلاب و حاکمیت اسلام دفاع می‌کنند.

وی ادامه داد: وحدت مهم‌ترین استراتژی انقلاب است و تا آخر هم ادامه خواهد داشت وحدت ملی در پرتو انقلاب موجب استقامت ملت خواهد بود و ما این پرچم را با حفظ وحدت و همدلی به دست امام عصر خواهیم داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha