جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام سیدموسی محمودی

حوزه/ مدیر مدرسه سفیران هدایت شهرستان بیجار گفت: امام خمینی (ره) با انقلاب خود دوباره هویت دینی و ملی را به مردم ایران بازگرداند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سیدموسی محمودی، امروز در مراسم گرامیداشت آغاز دهه مبارک فجر که در مدرسه سفیران هدایت شهرستان بیجار برگزار شد، اظهار داشت: یکی از سنن معروف خداوند این است که در نهایت حکومت مظلومان و ستم دیدگان در جهان تحقق پیدا کند.

مدیر مدرسه سفیران هدایت شهرستان بیجار در ادامه با اشاره به شخصیت معنوی، علمی و سیاسی امام خمینی(ره) گفت: امام خمینی(ره) در زمان رشد و نمو یافتند که تفکرات کمونیستی، لیبرال و... در سراسر جهان منتشر شده بود، ولی ایشان با عزم و توکل به خداوند و نیز با علمی که خداوند به ایشان داده بود توانست در مقابل این همه مکتب و ایسم قرار بگیرد و اسلام راستین را به جهانیان معرفی کند.

این استاد حوزوی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: هدف اصلی امام خمینی(ره) از تشکیل حکومت براساس اسلام مبارزه با استکبار و استعمار دوران خویش می دانستند که در این کار نیز موفق شدند.

حجت الاسلام محمودی ادامه داد: امام خمینی(ره) با انقلاب خود دوباره هویت دینی و ملی را به مردم ایران بازگرداند.

مدیر مدرسه سفیران هدایت شهرستان بیجار گفت: یکی دیگر از ابعاد مبارزات امام خمینی(ره) این بود که ایشان همزمان با رژیم شاه در مبارزه بود و هم اینکه با دو بلوک شرق و غرب که منافع خود را در ایران در خطر می دیدند تقابل داشت.

این استاد حوزوی اظهار داشت: از ویژگی های دیگر قیام امام خمینی(ره) این بود که ایشان بعد 14 قرن دوباره ندای اسلام خواهی واقعی را در جهان و منطقه طنین انداز کرده بودند که این برای قرن حاضر مسئله ای بسیار مهم و کلیدی محسوب می گردید.

حجت الاسلام محمودی ادامه داد: همچنین امام خمینی(ره) تنها راه نجات بشر امروز به ویژه جوامع و دولت های اسلامی را بازگشت به اسلام راستین و ناب محمدی(ص) می دانستند و همین ویژگی قیام امام راحل بود که جهان را در برگرفت.

مدیر مدرسه سفیران هدایت شهرستان بیجار گفت: در وصیت نامه سیاسی امام خمینی(ره) به عینه می بینیم که معظم له بر دو اصل بسیار مهم تاکید داشتند که این دو اصل و سفارش موکد؛ حکومت اسلامی و اجتماع ملت بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha