سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
آیت الله سید مجتبی حسینی

حوزه/ آیت‌الله سیدمجتبی حسینی، در جشن ۴۰ سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در پایتخت سوریه اظهار کرد: باید خداوند را شاکر بود که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و متعاقب آن جبهه بیداری اسلامی در منطقه شکل گرفت.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، آیت‌الله سیدمجتبی حسینی، در جشن ۴۰ سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در پایتخت سوریه، اظهار کرد: باید خداوند را شاکر بود که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و متعاقب آن جبهه بیداری اسلامی در منطقه شکل گرفت.

وی در ادامه با توصیف نکاتی پیرامون گذشته عراق و وضعیت فعلی آن بیان کرد: وضعیت کنونی عراق نیز به خوبی نمایان و مشخص است.

آیت‌الله حسینی یاد آور شد: در گذشته شاهد بودیم که ملت شریف عراق سالیان زیادی زیر ظلم حکومت صدام قرار داشتند و نباید فراموش کنیم که چگونه شخصیتی داشت و چگونه با دنیای غرب به تعامل می‌پرداخت و سرنوشتش چه شد.

نماینده مقام معظم رهبری در کشور عراق گفت: نباید از اراده خدا غافل شد آن گونه که در حال حاضر شاهدیم پس از ظهور انقلاب اسلامی در ایران روحیه استکبارستیزی و مقابله با ظلم در میان ملت عراق نیز رشد چشمگیری داشته است.

حسینی در ادامه افزود: اوایلی که به کشور عراق رفته بودم برخی معتقد بودند که آن‌جا محیط بسیار سخت و پیچیده‌ای دارد، اما پس از مدتی به خوبی دریافتم که ملت عزیز عراق کاملاً با مردم ایران و انقلاب اسلامی همدل هستند.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: با توجه به تجربیات گسترده‌ام و نیز با توجه به حضورم در کشور عراق باید بگویم که هم‌اکنون انقلاب اسلامی و جمهوری ایران در منطقه به ویژه در کشور عراق جایگاه بسیار خوب و مطلوبی نسبت به گذشته دارد؛ لذا باید بیش از پیش حمد و ثنای خداوند را به سبب به پیروزی رساندن این انقلاب شکوهمند و یاری‌دهنده جبهه بیداری آزادی‌خواهان جهان به جا آورد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • اکبر IR ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
    0 0
    وضعیت کنونی عراق نیز به خوبی نمایان و مشخص است