چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
امام جمعه رامسر

امام جمعه رامسر با اشاره به این که روحانیت پرچمدار نهضت عظیم انقلاب اسلامی بود، گفت: همراهی و وحدت مردم و روحانیت موجب پیروزی نهضت عظیم امام خمینی(ره) و برچیدن بساط رژیم طاغوت در این کشور شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از مازندران، حجت الاسلام سید جعفر رضایی، امام جمعه رامسر امروز در مراسم سالروز ورود تاریخی امام خمینی(ره) به میهن اسلام در فرودگاه رامسر با اشاره به این که ملت بزرگ ایران چهل سال گذشته در چنین تاریخی حماسه تاریخی خلق کردند که همچنان در جهان ماندگار است.

وی با بیان این که ملت ایران با وحدت و همبستگی پشت سر روحانیت زمینه پیروزی نهضت امام خمینی(ره) را فراهم کردند، افزود: آن حرکت ماندگار به الگویی برای سایر ملت های آژادی خواه جهان تبدیل شده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که روحانیت پرچمدار نهضت عظیم انقلاب اسلامی بود، بیان داشت: همراهی و وحدت مردم و روحانیت موجب پیروزی نهضت عظیم امام خمینی(ره) و برچیدن بساط رژیم طاغوت در این کشور شد.

امام جمعه رامسر با بیان این که هر جا مردم و روحانیت با هم بودند دشمن شکست خورد و مواضع نامشروع خود نیز عقب نشینی کرد، افزود: فاصله میان مردم و روحانیت موجب نفوذ و توطئه دشمن در داخل کشورمان می شود.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز یکی از توطئه ها و نقشه های دشمنان ایجاد فاصله میان مردم و روحانیت است، بیان داشت: حضور در صحنه روحانیت و تعامل بیشتر با مردم می تواند موجب خنثی شدن بسیاری از توطئه های دشمنان شود.

حجت الاسلام رضایی با اشاره به این که ملت ایران با وحدت خود  بنیان یک رژیم ظالم و مستبد را برچیدند و یک حکومت دینی بر پایه رأی مردم را پایه گذاری کردند، گفت: دین و ارزش های اسلامی و انسانی محور همه امور در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

امام جمعه رامسر با بیان این که تا پیش از پیروزی انقلاب همه ارزش های دینی و انسانی به دلیل سیاست های غلط رژیم پهلوی به حاشیه رفت، بیان داشت: سیاست طاغوتیان حذف دین در جامعه بود که با ایستادگی و مقاومت مردم این توطئه آنها با پیروزی انقلاب شکست خورد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که رژیم پهلوی اجازه رشد ارزش های دینی و معنوی را در جامعه نمی داد، خاطرنشان کرد: خشم و انزجار ملت دین مدار ایران اسلامی از این سیاست های غلط رژیم به جایی رسید که علیه حکومت فاسد پهلوی قیام کردند و آن حکومت دست نشانده و وابسته را به زباله دان تاریخ فرستادند.

حجت الاسلام رضایی با بیان این که انقلاب اسلامی به ملت ایران عزت و اقتدار دو چندان داد، بیان داشت: با مروری بر وضعیت کشور تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی در خواهیم یافت که رژیم پهلوی چگونه با عملکرد خود جایگاه ملت ایران در دنیا متزلزل کرده بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha