جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نبیل سلیمان مشاور وزیر اوقاف سوریه

حوزه/ حوزه/ مشاور عالی وزیر اوقاف جمهوری سوری گفت: به برکت انقلاب اسلامی ایران و به سبب شخصیت ویژه امام خمینی(ره) مسئله فلسطین دوباره احیا و پیگیری آن در دستور کار آزادی‌خواهان جهان قرار گرفت.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، نبیل سلیمان مشاور عالی وزیر اوقاف سوریه در مراسم جشن پیروزی چهلمین سال انقلاب اسلامی در دمشق بیان کرد: از خصوصیات ویژه انقلاب اسلامی ایران می‌توان به معرفی شخصیت ویژه‌ای مثل امام خمینی(ره) اشاره کرد.

وی در ادامه افزود: همین شخصیت ویژه امام خمینی(ره) بود که باعث شد امت اسلامی به یک وحدتی در برخی مسائل هم چون مسئله فلسطین دست یابند.

مشاور عالی وزیر اوقاف سوریه تأکید کرد: همین نهضت فلسطین که امام خمینی(ره) بنیان گذاشت باعث شد که یک جبهه مقاومت در منطقه و دنیا تشکیل شود تا جایی که نتایج آن را در حال حاضر می‌بینیم.

نبیل سلیمان افزود: هم‌اکنون نیز همین جا باید عرض کنم که همان مسیر اولیه انقلاب و راه نهضت مقاومت در حال حضر توسط امام خامنه‌ای فرماندهی حکیمانه می‌شود.

این مقام در دولت سوریه در پایان گفت: حضار به خوبی می‌دانند که هم‌اکنون آن راهی که امام خمینی(ره) در بدو انقلاب بنا نهاد در حال به ثمر نشستن است و در آینده نیز نتایج بیشتری از آن دیده خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha