پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
ویژه برنامه گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در اهواز

حوزه/ در همایش گرامیداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب مطرح شد که وضعیت امروز کشور در مقایسه با دوران پهلوی قابل مقایسه نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، نخستین ویژه‌برنامه از سلسله همایش‌های گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، پیش از ظهر امروز در حسینیه بقیه‌الله اهواز با حضور مردم و مسئولان برگزار شد.

این همایش با پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران و قرائت آیاتی چند از کلام‌الله مجید آغاز و سپس حجت‌الاسلام سپهر، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، در رابطه با برکت انقلاب اسلامی و آثار آن در جهان سخنرانی کرد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ثمره خون هزاران شهید گلگون‌کفن است، گفت: امروز در اقصا نقاط جهان خیزش‌های اسلامی به پا خواسته که همگی برآمده از بطن انقلاب مردم ایران در چهل سال پیش است.

همچنین در ادامه این همایش، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن زاده، امام جمعه موقت اهواز، به مقایسه وضعیت موجود با دوران قبل از انقلاب پرداخت و تصریح کرد: اگرچه امروز دچار مشکلاتی هستیم، اما وضعیت کنونی مردم به مراتب بهتر از دوران حکومت پهلوی است.

بر اساس این گزارش، سخنرانی استاندار خوزستان به‌عنوان عالی‌ترین مقام اجرایی استان، پایان بخش این همایش بود که وی در رابطه با اهمیت گرامیداشت انقلاب اسلامی و همچنین احصاء خواسته‌های مردم سخنرانی کرد.

وی همچنین از مشکلات ایجاد شده در روستای رفیع اظهار ناراحتی کرد و گفت: همه توان خود را برای رفع مشکلات آن منطقه به کار گرفته‌ایم و الحمدالله تا به امروز مشکلات اساسی، حل و رفع شده است.

لازم به ذکر، مجموعه همایش‌های گرامیداشت چهلمین سالگرد فجر انقلاب، از صبح امروز آغاز به کار کرد و تا بیست و سوم بهمن‌ماه جاری، ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha