شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر/ نشست آیت الله اعرافی با  معاونین و کادر مدیریت حوزه علمیه استان فارس

حوزه/ معاون آموزش حوزه های علمیه کشور به موضوع واسپاری امتحان شفاهی استادی به استان ها اشاره کرد و گفت: در حال واسپاری به برخی استان ها هستیم، البته جلسات با حضور یک استاد از قم برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والسلمین رستم نژاد، صبح امروز در جلسه مدیریت حوزه علمیه استان فارس که در مصلای قدیم نماز جمعه قدیم برگزار شد، اظهار داشت: تاکنون هشت استان مجوز برگزاری امتحانات شفاهی سطح یک، دو و سه را اخذ کرده اند.

وی افزود: پیرامون واسپاری امتحان شفاهی استادی نیز وجود دارد و در حال واسپاری به برخی استان ها هستیم البته جلسات با حضور یک استاد از قم برگزار می شود.

معاون آموزش حوزه های علمیه کشور با تاکید برگزاری کارگاه دانش افزایی اساتید، تصریح کرد: سعی می کنیم امتحان شفاهی اساتید را به استان ها واگذار کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین رستم نژاد ابراز کرد: در ارتباط با دروس خارج رسمی اعلام کردند طلابی که ساعت شرکت در درس به 85 ساعت درسی رسیده، مشکلی برای مصاحبه افراد وجود ندارد.

وی تصریح کرد: رتبه علمی استان فارس در نظام جاری کشور سیزدهم و درصد قبولی آن بیش از 80 درصد است.

همچنین در این جلسه مصوب شد از ابتدای مهر ماه سال آینده درس خارج غیر حضوری برای روحانیون و مبلغان هجرت، امین، مستقر، اساتید و کادر برگزار شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha