پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
قریشی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین قریشی گفت: دشمنان انقلاب تمام توان خود را به کار بستند تا جلوی پیشرفت انقلاب را بگیرند اما امروز کارآمدی نظام دشمنان انقلاب را ناامید کرده است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی، امروز در دیدار جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی استان، اظهار داشت: تعابیر امام خمینی(ره) استخراج شده از قران کریم است و ایشان درباره انقلاب به درستی فرمودند، «انقلاب ما انفجار نور بود» و قرآن معارف دین را نور معرفی می‌کند و به برکت همین انقلاب اسلامی بود که معارف اسلام در دنیا انتشار پیدا کرد. 

وی ادامه داد: خدای متعال پیروزی حضرت موسی بر فرعونیان را به یوم الله تعبیر می‌کند و انقلاب ما که پیروزی نور بر ظلمات بود و  به همین سبب انقلاب نیز یوم الله محسوب می شود چرا که مردم را از دست حکومت طاغوت نجاد داده است.

امام جمعه ارومیه تصریح کرد: وظیفه نیروهای مصلح در این انقلاب بسیار سنگین است و باید با تمام توان از انقلاب پاسداری کنند و پوشیدن این لباس مقدس یک افتخار است و این وظیفه را سنگین می‌کند.
وی افزود: همان‌گونه که حضور در رکاب امام حسین(ع) توفیقی بود که نصیب هر کس نشد، پوشیدن لباس خدمت به انقلاب هم نصیب هر کس نمی‌شود و امروز در مسیر انقلاب دفاع از انقلاب را باید با تمام توان ادامه داد چرا که انقلاب اسلامی ثمره تلاش‌های هزار ساله انبیا و ائمه(ع) می‌باشد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی بیان داشت: امام خمینی(ره) فرمودند «حفظ انقلاب برای همه واجب است» و امروز کارآمدی نظام اسلامی باعث ناامیدی دشمنان انقلاب شده است و آن‌ها تمام تلاش خود را به کار بستند تا جلوی نفوذ ایران در دنیا را بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha