شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
یعقوبی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با تأکید بر حفظ روحیه انقلابی و جهادی برای ادامه مسیر پرافتخار نظام اسلامی، گفت: روحیه جهادی و انقلابی سبب حرکت روبه‌جلوی نظام می‌شود؛ ازاین‌رو نباید بگذاریم روحیه انقلابی و جهادی به روحیه عادی تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته مرکز استان که در محل مصلای امام خمینی(ره) بجنورد برگزار شد، با گرامیداشت دوازدهم بهمن، سالروز ورود رهبر کبیر انقلاب به کشور، اظهار کرد: در این روز نسیم آزادی، آزادگی، دین‌مداری، عزت و عظمت در این کشور شروع به وزیدن کرد.

وی ادامه داد: پس از 10 روز وزش این نسیم در روز بیست و دوم بهمن‌ماه باران پرمهر و پربار فضیلت در ایران آغاز شد و همه مردم از نعمت ولایت برخوردار شدند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با بیان اینکه در دوازدهم بهمن‌ماه پیام آزادی و آزادگی ملت ایران به گوش جهانیان رسید، خاطرنشان کرد: در دوران رژیم ستم‌شاهی سه دیو جهل، فقر و ظلم در این کشور حکم‌فرما بود؛ اما امام راحل به بازگشت به کشور این سه دیو را بیرون راند.

رئیس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی اضافه کرد: رهبر کبیر انقلاب اسلامی در این سرزمین مکتبی را بنیان نهاد که بر سه پایه معنویت، عدالت و عقلانیت استوار بود.

وی با بیان اینکه امام راحل عقلانیت را به مردم ایران هدیه کرد، ادامه داد: بنیان‌گذار انقلاب اسلامی تأکید داشت که باید کشور بر پایه شایسته‌سالاری مدیریت شود نه آنکه مواردی چون رابطه و هزار فامیلی کشور را مدیریت کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی در ادامه با تأکید بر بهره‌گیری شایسته از فرصت دهه فجر، اظهار کرد: باید در دهه فجر چهلمین سال انقلاب سعی کنیم بیش از پیش با مکتب الهی و انسان‌ساز امام راحل آشنا شویم.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی بزرگ‌ترین معجزه قرن بود، افزود: لازم است در چله انقلاب از دستاوردها و برکات این انقلاب و نظام شامل آزادی، آزادگی، معنویت، عزت، بصیرت و ... توشه برگرفته و آن را به سایر نقاط دنیا هم صادر کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی بر حفظ روحیه انقلابی و جهادی برای ادامه این مسیر پرافتخار تأکید کرد و گفت: روحیه جهادی و انقلابی سبب حرکت روبه‌جلوی نظام می‌شود؛ ازاین‌رو نباید بگذاریم روحیه انقلابی و جهادی به روحیه عادی تبدیل شود، چراکه تغییر روحیه جهادی به روحیه عادی خواست و هدف دشمنان است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha