چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
نماز جمعه بیرجند

حوزه/ امام جمعه بیرجند با بیان اینکه هسته های مقاومت در هر بخشی در حال انتشار و ترویج است، گفت: تظاهرات جلیقه زردها در فرانسه نشان داد که کشورهای مختلف دنیا از انقلاب اسلامی ایران الگو می گیرند، هرچند ناکارآمدی برخی مسئولان نیز به تحق اهداف دشمن کمک می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، امروز در خطبه های نماز جمعه بیرجند با تبریک سالگرد ورود امام خمینی(ره) به میهن اسلامی و آغاز دهه فجر، گفت: خدای متعال انقلاب اسلامی ایران را در شرایطی محقق فرمودند که مکتب های شرقی و غربی به بن بست رسیده بودند و با رسوایی هایی که در کمونیست و لیبرالسیم پیش آمد حرفی برای گفتن نداشتند.

وی با بیان اینکه امروز لیبرالیسم حرفی برای گفتن ندارد و آن که در جهان حرف برای زدن دارد، اسلام است، اظهارداشت: انقلاب اسلامی ایران خیلی حرف ها برای گفتن دارد، اما شیطنت های دشمن که از طریق سیستم های تبلیغاتی مجهز و قوی صورت می گیرد فرصت فکر کردن را از جامعه می گیرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به گزینه های مختلف دشمنان برای ضربه زدن به نظام اسلامی، افزود: یکی از طرح های دشمن ترور شخصیت های مهم و انسان های آگاه و انسان شناس و مکتب شناس از جمله شهید مطهری و بهشتی بوده و است، تا انسانهای کارآمد را از صحنه خارج کند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه دشمن تلاش دارد مغزها را به هر نحوی از صحنه خارج کند، تا فرصت فکر کردن و اندیشیدن را از جامعه بگیرد، افزود: باید در مقابل توطئه های مختلف دشمنان حواسمان را جمع کنیم.

وی با بیان اینکه یکی از اقدامات استکبار جهانی برای جلوگیری از انتشار صدای اسلام به قلب اروپا، حمایت و پرورش گروه های تکفیری مانند داعش، جبهه النصره و ... است، افزود: استکبار جهانی یکی از هدف های مهمی که در منطقه دنبال می کند، کشتن مسلمانان به دست خودشان است.

امام جمعه بیرجند افزود: دشمن تمام تلاش خود را می کند تا از نفوذ اسلام و پیشرفت اسلام در اروپا جلوگیری کند و در این راستا هر اقدامی را انجام می دهد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با اشاره به اینکه ناکارآمدی برخی مسئولان به دشمن در رسیدن به اهدافش کمک می کند، گفت: چنانچه نظام همه مسائل را می گذاشت و فقط به عنوان الگو محصول سالم انقلاب و اسلام را به دنیا معرفی می کرد، پیروزی های بیشتری به دست می آوردیم؛ هرچند که در حال حاضر هم به نسبت پیروزی های خوبی داریم.

وی با اشاره به هزینه کرد 7 تریلیون دلاری آمریکا در سوریه و نتیجه نگرفتن، گفت: آمریکا بعد از هزینه زیاد مجبور به ترک سوریه شد، چراکه انسان های آگاه و اندیشمند در همه جای منطقه هستند و با دشمن مقابله می کنند.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه هسته های مقاومت در هر بخشی در حال انتشار و ترویج است، افزود: تظاهرات جلیقه زردها در فرانسه نشان داد کشورهای مختلف دنیا از انقلاب اسلامی ایران الگو می گیرند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه دشمن برای جلوگیری از نفوذ فکری ایران در منطقه و جهان هر اقدامی را می کند، اما موفق نبوده، گفت: صدای شکستن استخوان های لیبرالیسم سرمایه داری بعد از کمونیسم به گوش می رسد.

وی گفت: در آستانه یک پیچ تاریخی هستیم که اگر با بصیرت و شناخت انقلاب شکوهمند در مقابل انواع انحرافات ایستادگی کنیم و بدانیم که صحنه‌های پیروزی در انتظار ما است.

انتهای پیام/ ش

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha