جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ نشست آیت الله اعرافی با  معاونین و کادر مدیریت حوزه علمیه استان فارس

حوزه/ معاون تهذیب حوزه های علمیه سراسر کشور با بیان اینکه در استان فارس طرح جامع تربیتی در ۴۵ مدرسه اجرا می شود که جای تشکر دارد، گفت: استان فارس نیاز به راه اندازی مرکز مشاوره دارد تا مشاوره های لازم را به طلاب ارائه دهد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین حمید ملکی، امروز در جلسه مدیریت حوزه علمیه استان فارس که در مصلای قدیم نماز جمعه شیراز برگزار شد، با اشاره به تشکیل شوراهای تهذیبی در مدارس علمیه، اظهار داشت: در کنار آموزش برنامه جامع تربیتی وجود دارد.

معاون تهذیب حوزه های علمیه سراسر کشور با بیان اینکه در استان فارس طرح جامع تربیتی در تمامی مدارس اجرا می شود و جای تشکر دارد، افزود: استان فارس نیاز به راه اندازی مرکز مشاوره دارد و اگر مشاور در کنار مدیران مدارس وطلاب نباشد، بسیاری از مشکلات حل نمی شود، بنابراین راه اندازی مرکز مشاوره بسیاری از مشکلات را برطرف می کند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه استان فارس نیروی انسانی را در زمینه تربیت مشاور دارد و دوره کامل را گذرانده است، اگر مرکز مشاوره راه بیفتند، می تواند کمک شایانی در موضوع تربیت مشاور کند.

حجت الاسلام والمسلمین ملکی، تجوید صحیح قرآن کریم را بسیار حائز اهمیت دانست و بیان کرد: فعالیت های قرآنی باید بیش از پیش دنبال شود.

وی ابراز کرد: برای حل اصل مشکل تلبس را باید مدیر برطرف کند و برای این موضوع طرح میثاق یک و دو را راه اندازی کرده ایم، در موضوع میثاق سیاست این است که طلبه سالم را تحویل مدیر داده و در طرح دو طلبه تحویل داده را به مدت دو روز تحویل می گیریم و رشد آن را رصد می کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha