شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
گرود سرود

حوزه/ همزمان با لحظه ورود تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به میهن اسلامی؛ گروه‌ سرود ۱۶۰۰ نفری بچه‌های مساجد و مدارس آذربایجان‌شرقی به اجرای برنامه پرداختند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از آذربایجان‌شرقی، به نقل از دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌شرقی، همزمان با 12 بهمن سالروز ورود تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به میهن اسلامی، گروه‌های سرود کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان‌شرقی در مصلاهای شهر و مساجد جامع اکثر روستاهای این استان به اجرای برنامه پرداختند.

گروه سرود 1000 نفری بچه‌های مساجد و مدارس تبریز نیز امروز در مصلای اعظم امام خمینی(ره) قبل از خطبه‌های نماز جمعه اجرایی متفاوت و بسیار قابل توجه داشت، نوجوانان و دانش‌آموزان مسجدی تبریز با اجرای دو سرود «خمینی‌ای امام» و «ایران ما» شور و حال خاصی به نماز جمعه این هفته تبریز بخشیدند.

این برنامه فرهنگی هنری که با هماهنگی‌ و همگرایی میان نهادهای مختلف فرهنگی، هنری و دینی برگزار شد، با استقبال جالب توجه عموم مردم حاضر در مراسم روز 12 بهمن و نمازگزاران جمعه تبریز همراه بود، تا جایی که تعدادی از شهروندان همزمان با اجرای نوجوانان مسجدی به وجد آمده و ضمن همخوانی با نوجوانان اعضای گروه از اجرای سرودی که یادآور آن روزهای به یادماندنی و تاریخی بود، اشک شوق ریختند.

محمد هادی‌نیا، مسؤول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌شرقی در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران حضور یافت و گفت: اجرای سرود انقلابی 1600 نفری بچه‌های مسجدی همزمان با لحظه ورود تاریخی امام خمینی(ره) به میهن اسلامی یکی از برنامه‌های شاخص دبیرخانه استانی همزمان با دهه فجر بوده است.

وی با بیان این‌که گروه‌های سرود منتخب در سراسر استان امروز همزمان با سراسر کشور به اجرای سرود در مصلاهای نماز جمعه پرداختند، گفت: تمامی گروه‌های سرود در سراسر کشور متنی واحد با آهنگی مشترک اجرا کردند که لباس متحدالشکل نوجوانان مسجدی نمای خاصی و زیبایی به مصلاهای استان بخشیده بود.

هادی‌نیا با بیان این‌که تمامی گروه‌های سرود استان به صورت مردمی و افتخاری زیر نظر و مربیان سرود مساجد و مدارس استان تمرین و آموزش دیده و با شور و شوق در اجرای این برنامه حضور یافتند.

مسؤول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌شرقی با تأکید بر این‌که تمامی ویژه برنامه‌های دبیرخانه در ایام الله دهه فجر همانند دیگر برنامه‌های مناسبتی مانند ایام اوقات فراغت به همت خود اعضا و به صورت کاملاً مردمی اجرایی می‌شوند، افزود: خانواده‌های اعضاء جزو مشوقین این عزیزان جهت حضور در این برنامه‌ها هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha