جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام ناصر شکریان - مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران

حوزه/ حجت الاسلام شکریان با بیان این که امروز نیز ملت بزرگ ایران تابع محض ولایت هستند، گفت: ولایت و رهبری در چهل سال اخیر مهم ترین عامل پیشرفت و توسعه نظام اسلامی در عرصه های مختلف بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از مازندران، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، روز جمعه در همایش فجر فاطمی در بابلسر با گرامیداشت فرارسیدن ایام الله دهه فجر گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی در چهل سال عمر پربرکت آن بی بدیل است و باید نخبگان و فرهیختگان جامعه آن را اطلاع رسانی کنند.

وی اشاره به اهمیت برنامه های ویژه گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی در سایه رهبری پیر فرزانه انقلاب حضرت امام خمینی(ره) و ملت غیور و سرفراز ایران اسلامی شکل گرفت و عزت، اقتدار و استقلال را برای ایرانیان به ارمغان آورد.

حجت الاسلام شکریان با بیان این که امروز نیز ملت بزرگ ایران تابع محض ولایت هستند، بیان داشت: ولایت و رهبری در چهل سال اخیر مهم ترین عامل پیشرفت و توسعه نظام اسلامی در عرصه های مختلف بوده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران علیرغم همه فشارها و توطئه های دشمنان به عنوان یک الگوی مستقل در دنیا مورد توجه است، خاطرنشان کرد: ملت ایران با پیروی از ولایت و رهبری هر روز گام های محکم تری در مسیر رشد و تعالی بر می دارند.

استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه با اشاره به دغدغه های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی  حضرت امام خمینی(ره) برای تشکیل حکومت شیعی و اسلامی، افزود: مبنای فکری و گفتمانی امام راحل برگرفته از کتاب تعالی بخش قرآن کریم و سیره و منش امیر مومنان علی(ع) برای تشکیل یک حکومت اسلامی بود و با حمایت های کشورهای مستکبر عالم و هم پیمانان آنان در منطقه رژیم ستم شاهی پهلوی را سرنگون کرد و جمهوری اسلامی را پایه گذاری کرد.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به مشکلات و معضلات تشکیل حکومت های اسلامی در طول تاریخ اسلام اشاره و تصریح کرد: نبی مکرم و معظم اسلام حضرت محمد(ص) هم در آغاز حکومت اسلامی با مشکلات بسیار و سختی های فراوانی مواجه بود و امت اسلامی هم در همان دوران این مشکلات و سختی ها را تحمل کردند ولی وعده و نصرت الهی برای پیروزی مسلمانان رقم خورد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در ادامه سخنان خود به مشکلات امروز جامعه ‌اسلامی و فشارهای اقتصادی و تحریم های ظالمانه از سوی ایالات متحده آمریکا و برخی کشورهای هم پیمان ش اشاره و خاطر نشان کرد: مسؤولان باید از همه ی ظرفیت های داخلی و با اتکاء به نیروی جوانان و دانشمندان و نخبگان این کشور برای حل مشکلات استفاده کنند و بسیاری از این مشکلات در کشور حل شدنی است.

حجت الاسلام شکریان همچنین به نقش جوانان، نوجوانان، بانوان، علماء، فرهیختگان، اندیشمندان، و نخبگان جامعه در پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷، بیان داشت: این انقلاب اسلامی حاصل مجاهدت های هزاران هزار شهید گلگون کفن انقلاب اسلامی است و همه ما وظیفه داریم دستاوردهای بی بدیل و حتی بی نظیر انقلاب اسلامی را در چهل سال عمر پر برکت آن برای آحاد جامعه اسلامی اطلاع رسانی و بیان کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha