پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام و المسلمین عباس عربیان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: از ملت انقلابی و همیشه در صحنه ایران به ویژه مردم استان کردستان می خواهیم که باهم حضوری پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه امسال داشته باشیم و در این روز قدرت و وحدت ملت ایران را برای جهانیان به نمایش بگذاریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین عباس عربیان، صبح امروز در مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی که در حوزه علمیه استان کردستان برگزار شد، اظهار داشت: دهه فجر امسال نسبت به سالهای گذشته با توجه به تبلیغات دشمنان باید بسیار باشکوه تر برگزار شود.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان در ادامه بیان داشت: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، کشور ایران نه تنها در منطقه بلکه در سطح جهان حرفهای بسیاری برای گفتن دارد که باید این دستاوردها و پیشرفت های برای ملت بازخوانی و بیان گردد.

این استاد حوزوی تاکید کرد: اگر امروز می بینیم که دشمنان بدین شدت روی نظام ما حساس هستند این نشان می دهند که وجود انقلاب اسلامی در جهان منافع آنان را در خطر انداخته و این قدرت را باید برای خود و نظام مایه افتخار و مباهات بدانیم.

حجت الاسلام و المسلمین عربیان ادامه داد: بزرگان و افراد مسن خوب به یاد دارند که کشور ایران در قبل از پیروزی انقلاب اسلامی از هر حیث وارد کننده بود و به عنوان مملکتی مصرف کننده صرف در جهان شناخته می شدیم تا جایی که حتی در بحث بهداشت و پزشک مجبور بودیم که نیرو از کشورهای بنگلادش، هندوستان، پاکستان و... برای تکمیل کادر درمانی خود بیاوریم که این برای کشور مایه سرافکندی بود ولی اکنون بخش اعظمی از پزشکان مطرح جهان را همین جوانان ایرانی تشکیل می دهند.

وی در ادامه سخنان خود بااشاره به ارتقا جایگاه علمی ایران در جهان، گفت: امروز اکثر نخبگان و چهره های علمی ایران در مراکز مهم علمی دنیا در رده مدیران قرار دارند.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان در بخش دیگری با بیان اینکه باید دستاوردهای 40 ساله این نظام به اطلاع جامعه و ملت برسد، اظهار داشت: متاسفانه علیرغم این همه رسانه مکتوب و مجازی در کشور بازهم می بینیم آنگونه که شایسته است دستاوردهای انقلاب اسلامی در این چهل ساله به خوبی اطلاع رسانی نشده است.

حجت الاسلام و المسلمین عربیان بیان کرد: امروز به برکت وجود مقام معظم رهبری و درایت های ایشان، ایران اسلامی کشوری کاملا مستقل از شرق و غرب است واین امتیاز بزرگی برای هر ملتی می تواند باشد، در حالی که در نظام گذشته اینگونه نبود و کشور در دست مستشاران خارجی و بیگانه بود.

این استاد حوزوی با اشاره به اینکه امروز باید از هر زمان دیگری هوشیارتر باشیم، گفت: زمانی که دشمن فهمید که با قدرت بمب و موشک نمی تواند این نظام اسلامی را ساقط کند به جنگ و استحاله فرهنگی روی آورد، لذا باید در بحث فرهنگی بسیار دقیق عمل کنیم تا این دسیسه دشمن نیز به مانند دیگر توطئه هایش خنثی شود.

وی با اشاره به اینکه در بحث فرهنگی بهترین دفاع حمله است، افزود: ایران اسلامی از فرهنگ بسیار غنی برخوردار است، لذا باید با استفاده از پتانسیل های موجود نه تنها راه ورود فرهنگ منحط و فاسد غربی به کشور را بگیریم، بلکه باید فرهنگی ایرانی ـ اسلامی را به اقصی نقاط جهان صادر کنیم.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان در ادامه سخنان خود تاکید کرد: از تمام ملت انقلابی و همیشه در صحنه ایران اسلامی به ویژه مردم مومن و با فرهنگ استان کردستان می خواهیم که با هم حضوری پرشور در راهپیمایی 22 بهمن ماه امسال داشته باشیم و در این روز قدرت و وحدت ملت ایران را برای جهانیان به نمایش بگذاریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha