پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مسابقه فاطمیه(س) خواهران تالش

حوزه/ خانم خلیلی معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران تالش گفت: به مناسبت فرا رسیدن ایام شهادت بی بی دو عالم حضرت زهرا سلام الله علیها مسابقه ای با عنوان «سلام بر مهربان ترین مادر» توسط این حوزه در سطح کلیه مدارس دخترانه شهرستان تالش و هشتپر برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در گیلان، مسابقه «سلام بر مهربان ترین مادر» به مناسبت فرا رسیدن ایام فاطمیه(س) توسط مدرسه علمیه صدیقه کبری سلام الله علیها تالش، در مدارس ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان این شهرستان برگزار می گردد.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران تالش در این رابطه به خبرنگار «حوزه» گفت: این مسابقه به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها  و در سطح کلیه مدارس دخترانه شهرستان تالش و هشتپر اجرایی خواهد شد که البته در هر یک از مقاطع تحصیلی، محور مسابقه متفاوت خواهد بود.

خانم خلیلی ادامه داد: دانش آموزان مقطع ابتدایی در زمینه نقاشی ، دانش آموزان دوره راهنمایی با ارسال دل نوشته،  و دختران دبیرستانی با ارسال نامه ای به مهربان ترین مادر می توانند در این مسابقه شرکت نمایند.

وی افزود: آخرین مهلت ارسال آثار تا تاریخ ۲۵ بهمن ماه خواهد بود و داوطلبان می توانند آثار خود را از طریق مربیان پرورشی، مبلغات طرح مدارس امین و یا مستقیما به مدرسه علمیه صدیقه کبری سلانم علیها تالش واقع در میدان امام علی(ع)- اول ۲۰متری برسانند.

لازم به ذکر است به ۱۰ نفر از شرکت کنندگان هر مقطع و همچنین نفرات برگزیده مسابقه، همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها طی مراسمی تقدیر و جوایزی به آنها اهدا می گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha