جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام علی سالاری

​حوزه/ حجت الاسلام علی سالاری، با تاکید بر اینکه تخریب چهره و جایگاه حوزه علمیه یعنی تخریب و تحریف اسلام و شیعه، گفت: دشمن به خوبی می داند که قدرت و صلابت نظام از همین حوزه ها و مدارس علمیه است، به همین علت این مراکز را هدف تهمت و افتراهای ناروای خود قرار داده است.

حجت الاسلام علی سالاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان ضمن تبریک آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: آرمان آزادیخواهی ملت ایران سراسر جهان را در برگرفته است و این را باید از برکات این انقلاب الهی به رهبری پیر جماران دانست.

این استاد حوزوی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در طول 4 دهه از عمرش فراز و نشیب های فراوانی را پشت سرگذاشته است، اظهار داشت: تاریخ نشان داده است که اگر به دنبال استقلال باشیم، بی دشمن هم خواهیم داشت، زیرا استقلال یک کشور برای دشمن هزینه های مختلفی به دنبال دارد و همین است که امروز دنیای استکبار دست به هر توطئه ای می زند تا این نظام و انقلاب را ساقط نماید.

حجت الاسلام سالاری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه باید فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه حفظ شود، تاکید کرد: امروز دشمن تمام امکانات و پتانسیل های رسانه ای خود را برای تخریب و استحاله فرهنگ نظام به ویژه حوزه های علمیه به کار بسته است، لذا داشتن وضعیت منفعل در مقابل این تحرکات دشمنان سرانجام خوبی نخواهد داشت.

وی اظهار کرد: تقریبا در چند سال اخیر هجمه های رسانه ای هدفمند بسیاری از سوی بنگاه های شایعه پراکنی دشمنان علیه حوزه های علمیه کشور آغاز شده است، لذا رسانه های داخلی نباید در مقابل این بلوف های رسانه ای سکوت پیشه کنند.

حجت الاسلام سالاری با تاکید بر اینکه تخریب چهره و جایگاه حوزه علمیه یعنی تخریب و تحریف اسلام و شیعه، گفت: دشمن به خوبی می داند که قدرت و صلابت نظام از همین حوزه ها و مدارس علمیه است، به همین علت این مراکز را هدف تهمت و افتراهای ناروای خود قرار داده است.

این استاد حوزه در ادامه سخنان خود بیان داشت: در بین طلاب باید به خوبی بدانند که وضعیت نسبت به گذشته بسیار تغییر کرده است و اکنون واجب عینی است که وارد میدان شوند و از داشته های نظام و اسلام در برابر دشمنان خارجی و داخلی دفاع کنند.

حجت الاسلام سالاری در پایان سخنان خود تاکید کرد: طلبه یعنی یک وجود انقلابی و تحول خواه، پس حوزه هرگز نمی تواند در برابر این همه هجمه دشمنان علیه نظام و اسلام سکوت کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha