پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران از برگزاری اردوهای جهادی با حضور مبلغان دینی و طلاب حوزه علمیه استان در ایام الله دهه فجر خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران، امروز در حاشیه اعزام گروه های جهادی به مناطق مختلف استان با بیان این که این اردوهای جهادی با همکاری نهادهای حمایتی و خدماتی استان انجام می شود، گفت: طلاب و روحانیان خواهر و برادر مدارس عملیه استان در این اردوها نقش محوری را بر عهده دارند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود با اشاره به این که این اردوهای جهادی در ایام الله دهه فجر خواهد بود، بیان داشت: این برنامه با هدف خدمات رسانی مناسبت و بهتر به روستائیان با مشارکت  کمیته امداد امام خمینی(ره)، سازمان بهزیستی، بسیج جامعه پزشکی، جهاد کشاورزی، سازمان فنی و حرفه ای و بنیاد شهید برگزار می شود.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که در طرح اردوی جهادی مبلغان دینی به صورت چهره به چهره با مردم ارتباط برقرار می کنند و از نزدیک در جریان مشکلات آنها قرار خواهند گرفت، خاطرنشان کرد: حضور نهادهای خدماتی و حمایتی در این اردوی جهادی فرصتی مناسبی برای رفع مشکلات و پاسخی به مطالبات به حق مردم است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که این مردم حق بزرگی بر گردن همه مسئولان دارند، تصریح کرد: به همین دلیل رسیدگی به مشکلات و مطالبات آنها مسأله ای مهم است که باید در  طول سال مورد توجه جدی قرار گیرد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که حوزه علمیه و روحانیت در چهل سال اخیر علاوه بر عمل به رسالت و وظیفه ذاتی خود همواره در کنار مردم بوده است، بیان داشت: روحانیت تلاش کرده در چهار دهه اخیر مطالبات و خواسته های مردم را به مسؤولان انتقال دهد.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که در چهل سالگی انقلاب باید توجه به مردم به ویژه اقشار محروم و مستضعف جامعه از سوی مسئولان بیشتر شود، خاطرنشان کرد: این مردم همواره پشتیبان محکمی برای نظام در عرصه ها و صحنه های مختلف بودند به همین دلیل تحقق خواسته ها و مطالبات آنها امری ضروری است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز به برکت انقلاب اسلامی ظرفیت های خوبی برای خدمت به مردم فراهم شده، بیان داشت: مسئولان و مدیران باید با مدیریت جهادی و تفکر انقلابی در جهت خدمت صادقانه به مردم گام بردارند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این که حوزه و روحانیت همواره مدافع حقوق به حق ملت بزرگ ایران بوده، افزود: در شرایط سخت امروز نیز که مردم ما با مشکلات اقتصادی مواجه هستند حوزه و روحانیت در کنار مردم خواهد ماند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha