پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام محبی

حوزه/ عضو شورای حوزه علمیه قزوین گفت: امروز مردم با مشکلات معیشتی واقتصادی روبرو هستتند که باید این حل مشکلات دغدغه جدی مسئولین باشد، چرا که مردم نه تنها با تبعیض، بلکه از بی عدالتی میانه ای ندارند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین، حجت الاسلام محمد محبی در جمع طلاب مرکز تخصصی کلام حوزه علمیه قزوین، گفت: جنگ اقتصادی دشمن در همین سمت و سو حرکت می کند یعنی دشمن تلاش می کند تا با تحریم و ایجاد هزینه برای نظام اسلامی، حلقه تحریم اقتصادی را تنگ تر و سفره مردم را کوچک تر کند، تا مردم را در مقابل نظام قرار دهد.

حجت الاسلام محبی ضمن تبریک ایام الله دهه مبارکه فجر خاطرنشان کرد: تحقق انقلاب اسلامی یکی از بزرگترین رخدادهای اجتماعی نیمه دوم قرن بیستم به حساب می آید که در نوع خود بی نظیر و منحصر به فرد بود، به گونه ای که موجبات شگفتی همگان را برانگیخت و توجه جهانیان را به سوی خود جلب نمود.

وی اظهار کرد: امام خمینی(ره) مردم را ولی‌نعمت مسئولان در جامعه اسلامی برمی‌شمردند، رضایت مردم را برابر رضایت خداوند مهم تلقی می‌کردند و مهمترین پایگاه و سرمایه انقلاب اسلامی را مردمی بودن انقلاب اسلامی دانسته و بر حفظ این پایگاه و تقویت آن همواره تاکید داشتند.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: پایگاه مردمی قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در دوران جنگ تحمیلی و بعد از آن و نیز حتی بعد از رحلت امام خمینی(ره) همواره وجود داشته و حفظ شده است.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: امام خمینی(ره) احساس رضایت مندی مردم از حکومت را از عوامل ماندگاری انقلاب می دانستند و برآن تاکید داشتند و همواره از مردم می خواستند نسبت به آنچه مسئولان انجام می دهند و در کشورشان می گذرد بی تفاوت نباشند.

وی اظهار کرد: امروز مردم با مشکلات معیشتی واقتصادی روبرو هستتند که باید این حل مشکلات   دغدغه جدی مسئولین باشد، چرا که مردم نه تنها با تبعیض، بلکه از بی عدالتی میانه ای ندارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha