جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام رضا شاکری-معاون تربیتی و فرهنگی جامعه المصطفی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین شاکری گفت: المصطفی مولود انقلاب اسلامی است و این از نورانیّت آن ابرمرد تاریخ است که چون منشأ کلماتش قرآن بود، هر کلمه‌اش نور هدایت برای بشریت است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا شاکری در اختتامیه اجلاس فعالان تشکل‌های فرهنگی جهان اسلام، که در مشهد مقدس برگزار شد، ضمن تشکر از عوامل اجرایی این همایش بیان داشت: خدای را شاکرم و پیشانی بر خاک می سایم که حضرت علی‌بن موسی‌الرضا(ع) ما را قابل دانستند که به زیارتشان مشرف شویم و این حرکت باشکوه، بدون شک به نحوی مقدمات ظهور حضرت حجت‌(عج) خواهد بود.

معاون فرهنگی- تربیتی المصطفی در ادامه افزود: چهلمین سالگرد انقلاب است و این انقلاب به اربعین، کمال و سِنی رسیده که آن را سن کمال و سن بزرگی نامیده‌اند، این که بخواهیم الگو بشویم، لازمه‌اش این است که خود، عامل شویم و مسلح به نور عبادت و بندگی و قرآن گردیم.

وی ادامه داد: امروز تشکل‌های ما باید قرآن‌مدار باشند و قرآن به گونه‌ای است که اگر انسان با خشوع و خضوع مطالعه‌ کند، هر کسی به اندازه ظرفیت خود از آن بهره می‌برد، قرآن باید اسلحه تشکل‌ها باشد و باید به مفاهیم آن توجه عمیق داشته باشیم.

معاون فرهنگی- تربیتی المصطفی، در ادامه، گفت: ما باید آن صراط مستقیم را برویم تا بعضی فرقه‌های تکفیری مانند داعش نتوانند وجهه اسلام را خدشه‌دار کنند؛ تشکل‌ها بستر انجام همه آموزه‌های کاربردی و قرآنی ما هستند.

وی، در پایان، ضمن آرزوی ظهور حضرت حجت‌(عج) افزود: صراط مستقیم همان است که امام خمینی(ره) و خلف صالح ایشان، مقام معظم رهبری بر آن خط هستند که اسلام علوی(ع) و فاطمی(س) هم همین است و چیزی که در دل دشمنان اسلام و شیطان هراس می‌اندازد، اسلام ناب محمدی(ص) است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha