سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام انصاری

حوزه/ استاد حوزه علمیه قزوین گفت: امروز همه ما نسبت به قرآن و آیات نورانی آن در جامعه مسئول هستیم و باید تلاش نماییم تا این کتاب آسمانی و راهنمای زندگی بشر را در جامعه از مهجوریت خارج نماییم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین، حجت الاسلام مسعود انصاری در مراسم تجلیل از قاریان مجمع الحافظین استان قزوین که در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد، ضمن تبریک ایام الله دهه مبارکه فجر بر قدردانستن از این نظام اسلامی و ولایت تاکید کرد و گفت: امروز درکشورهای مختلف و همسایگان ایران اسلامی دچار عدم امنیت و آسایش برای ساکنان آنها به همراه دارد، ولی به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبری فرزانه انقلاب اسلامی، امروز کشور ما در آمنیت و اقتدار بالایی قرار دارد که باید شکر گزار باشیم.

حجت الاسلام انصاری به برگزاری محافل و جلسات قرآنی در جامعه اسلامی بیان کرد: این نوع برنامه ها، خوشبختانه در این سالها، مسابقات و برنامه های مختلفی با محوریت قرآن به خوبی برگزار شده که باید تداوم داشته باشد.

استاد حوزه علمیه قزوین به مظلومیت این کتاب آسمانی در جامعه اسلامی پرداخت و بیان کرد: امروز همه ما نسبت به قرآن و آیات نورانی آن در جامعه مسئول هستیم و باید تلاش نماییم تا این کتاب آسمانی و راهنمای زندگی بشر را در جامعه از مهجوریت خارج نماییم.

حجت الاسلام انصاری خاطرنشان کرد: اگر ما به آثار خواندن قرآن توجه و آن را مانند دوستی در زندگی انتخاب نماییم و به آیات نورانی آن بیش از پیش توجه جدی داشته باشیم، زندگی همراه با سعادتمندی برای خود و خانواده رقم خواهیم زد.

وی اظهار کرد: انسان هایی كه قلب پاك و رستگاری دارند و خود را از هر گونه گناه و آلودی دور می دارند در هنگام قرائت قرآن پاداش های فراوانی نصیب آنها خواهد شد.

حجت الاسلام انصاری بیان کرد:  امروز تلاوتی اثر گذاری بیشتری دارد که اولا خود شخص از اثرپذیری معنوی برخوردارشده باشد و خود بهره معنوی از آن برده باشد و در مرتبه بعد، تلاوتی که خود شخص از آن بهره معنوی گرفته، مطمئنا بر روی مستمع نیز اثرگذاری مثبت و معنوی خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha